מה חשוב לדעת בזמן התקנת וילונות למשרדים

לאחר התלבטויות, חששות והתייעצויות, החלטתם בשעה טובה להיכנס למשרד חדש או לחילופין לחדש ולשפץ את המשרד הקיים ולתת לו נראות חדשה, ותת לכם תחושה טובה ונעימה. וילונות הם חלק בלתי נפרד מהעיצוב של המשרד, וגם מהחלק הפרקטי שלו. אם גם אתם בדרך להיכנס למשרד חדש או לשפץ את המשרד הישן ואתם מתלבטים איזה וילון לרכוש וכיצד להתקין אותו, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור נכון.

ראשית, לבחור סוג וילון

ישנם כמה סוגים עיקריים של וילונות הקיימים כיום בשוק ומתאימים לשמש בתור וילונות למשרד. הסוגים המוכרים ביותר של וילונות המתאימים למשרד הם וילונות גלילה, וילונות ונציאנים ווילונות חשמליים. כל אחד עם היתרונות שלו ועם הנראות המיוחדת שהוא מביא אתו למשרד.

התקנת הווילון

לא משנה איזה סוג וילון בחרתם, חשוב מאוד שהאדם שיתקין לכם את הווילונות במשרד הוא אדם מוסמך, הנדימן, שמבין בהתקנת וילונות ובכל הפרטים הנדרשים לפעולה זאת. הווילון צריך להיות מעט רחב יותר מאשר רוחב החלון וזהו תפקידו של מתקין הווילון לוודא שאכן כך. בנוסף, מתקין הווילון צריך להיות בקיא בכלל הפרטים של תפסני הווילון, טבעות הווילון, המוט ועוד. רק עם התקנה של אדם מוסמך תוכלו להיות בטוחים שהווילונות שלכם תלויים כראוי.

מכיוון שפעמים רבות החלונות במשרדים הם חלונות גדולים, והווילונות בהם צריכים להיות גדולים גם הם בהתאם, בהתקנת וילונות למשרד, אף יותר מהתקנת וילונות בבית, חשוב מאוד לקרוא לאיש מקצוע שיתקין את הווילונות ויעשה את העבודה בצורה טובה ומקצועית.

מה עוד כדאי לדעת

בהחלטה להחליף ולחדש וילונות, כדאי לחשוב ולשים לב אילו וילונות יהיו המותאמים ביותר עבור המשרד החדש שלכם. אילו וילונות יתאימו לרוח העיצובית החדשה שלו, ואילו וילונות יהיו הפרטיים והנוחים ביותר לשימוש.

חשוב לבדוק לפני רכישת הווילון והתקנתו האם תפקיד הווילון הוא תפקיד עיצובי, בו הווילון ישמש כפריט דקורטיבי, או שהווילון צריך לשמש כפריט פרקטי להגנה מפני אור שמש. 

לאחר שהבנתם מה הצורך הספציפי למשרד שלכם, רכשו את הווילון המתאים ביותר לצרכים. וילון חשמלי לרוב יהיה פרקטי יותר, בעוד וילון ונציאני ישמש גם כפריט עיצובי וגם כפריט פרקטי נגד השמש.

מחירים

טווח המחירים של התקנת וילונות למשרד משתנה בהתאם לסוג הווילון שבחרתם, לגודל הווילון והחלון ולמשתנים נוספים. 

התקנת וילון גלילה תעלה לרוב בין 150-250 שקלים, התקנת וילון חשמלי תעלה 400-600 שקלים, כולל חיבור לחשמל. 

לסיכום, בבואכם לרוכש ולהחליף וילונות למשרד, חשוב מאוד לקרוא לאדם מקצועי שיבצע את התקנת הווילון בצורה איכותית, טובה ובטיחותית. 

כדאי לבחור את הווילון בהתאם לרצונות העיצוביים והפרקטים של המשרד שלכם ולהשקיע בפריט החשוב הזה מחשבה רבה. וילון איכותי ויפה למשרד יקפיץ את נראות המשרד שלכם וישדרג את התחושה הכללית במשרד.

תוכן עניינים

אזורי שירות

צרו איתנו קשר