התקנת כלים סניטריים

התקנת כלים סניטריים – כמה זה עולה

בשפה הפשוטה ביותר, כלים סניטריים הם כלים אשר נפוצים בחדרי הרחצה, בשירותים, ולעיתים גם במטבח. כלים סניטריים הם כלים שנועדו לשימוש יומיומי, לדוגמא – כיורים, אמבטיות, בית שימוש, ואפילו ג'קוזי. הכלים הסניטריים נפוצים גם בבתים פרטים וגם במקומות ציבוריים, פארקים, בתי עסק, ואף משרדים. במאמר זה, חברת טופ הנדימן מספקת תמונה משוערת אודות המחירים השונים של הכלים הסניטריים.

התקנת ברזים, כיורים ועוד!
החל מ-180 ש"ח עבור עלות ביקור
מחירים נוחים בכל רחבי הארץ

זקוקים להתקנה מיידית?
חייגו כעת: 055-970-5881

התקנת כלים סניטריים

התקנת ברזים – מחיר ההתקנה המשוער

ישנם מספר חומרים שמהם מיוצרים הברזים: ברז מתכת, ברז פלסטיק, ברז אלומיניום, ברז חרסינה, ועוד. מתוכם ניתן למנף 3 סוגים נפוצים של ברזים: ברז פרח, ברז קיר, ברז ניל, ברז ערבוב, ברז נשלף, ועוד. המחיר להתקנת ברזים בסיסיים הוא החל מ־350 ₪ וצפוי להגיע עד למחיר שעומד על 500 ₪ לכל היותר. המחירים מתומחרים לפי סוג הברז, מורכבות העבודה, תנאי השטח הסביבתיים, ומידת המחיר הממוצע בשוק. המחירים שציינו לא כוללים את הברז עצמו, יש לרכוש אותו בנוסף באחד מהסניפים או על ידי הנדימן. ברזים נחשבים כאחד מהמוצרים הנפוצים ביותר בתעשיית הכלים הסניטריים ומסופקים גם על ידי בעלי המקצוע. טווח המחירים של ברזים בסיסיים לאמבטיה או לשירותים מתומחרים החל מ־ 300 ₪ ועד 1,000 ₪ לכל היותר.

שימו לב: התקנת ברז בשירותים חייבת להתבצע תוך כדאי הבנת התחום והשגחת אדם מוסמך לצידכם. יש לנתק את מאגר המים לפני ביצוע הפעולה, תהליך זה קריטי מאוד. ההתקנה מתבצע בהתאם לסוג הברז המועדף, בהתאם להטמעתו באזור המתאים, ועל ידי התחשבות בהוראות ההתקנה. ללא ספק, פעולה זו מצריכה כלים מתאימים, ניסיון וותק מקצועי, וכמובן ידע רחב. ההתקנה חייבת להתבצע על ידי בעל מקצוע.

 

התקנת קרמיקה – כמה עולה ההתקנה

לעומת התקנת ברזים באמבטיה, החלפת קרמיקה בשירותים היא פעולה מורכבת יותר, צורכת יותר זמן, וידע. ההתקנה חייבת להתבצע באמצעות בעל מקצוע מוסמך, הנדימן למשל. יש להכין את כמות אריחי הקרמיקה הדרושים, ואת כמות החומר המדויקת לצורך מילוי מתאים ונכון בין אריחי הקרמיקה (חיפוי קירות). ניתן להשתמש בחומר מסוג כוחלה או מלט. במקרים מסוימים, כדאי להכין גם צבע מתאים לצביעת חומר החיפוי בצבע המתאים והדומה לאריחים. ללא ספק, מדובר בהתקנה מורכבת שאורכת בין 3-5 שעות עבודה בגג. המחירים עבור התקנה או החלפה של אריחי קרמיקה באמבטיה הם החל מ־500 ₪ ועד ל־1000 ₪ במקסימום. המחירים משוערים וניתנים לשינוי בהתאם לכמות השטח הנדרשת, למורכבות העבודה, ולסוג הקרמיקה.

אם אתם מעוניינים לבצע את העבודה בעצמכם, כדאי שתדעו – אריח קרמיקה בודד עולה החל מ־30 ₪. בסופו של דבר, תצטרכו לשלם טווח מחירים בין 200-300 ₪ עבור אריחי הקרמיקה לשירותים. ללא ספק, התקנת קרמיקה על ידי גורם מקצועי יהיה משתלם וטוב יותר, יחסוך לכם כאבי ראש וזמן יקר.

 

מחירון התקנת כלים סניטריים – לפי אזורים

המחירון המשוער עבור התקנת כלים סניטריים מתחלק לפי מספר גורמים ותנאים אידיאלים: הראשון, אזורי שירות. השני, סוגי הכלים הדרושים בהתקנה. השלישי, שעות העבודה הנדרשות לסיום העבודה. הרביעי, מידת העבודה והמורכבות של השטח. החמישי, סוג בעל המקצוע. ישנם פרמטרים ותנאים נוספים, אלה הם חמשת הפרמטרים הנפוצים ביותר להכנת הצעת המחיר ללקוח. וכעת, כמה זה באמת עולה? מהו המחירון לצרכן? הנה טבלה משוערת של מחירון התקנת כלים סניטריים לפי אזורי שירות בארץ:

אזור שירות מחיר משוער לצרכן
מחיר להתקנת כלים סניטריים בראשון לציון החל מ- 250 ₪
עלות התקנה של כלים סניטריים בצפון החל מ- 300 ₪
העלויות עבור התקנת כלים סניטריים בנתניה החל מ- 270 ₪
המחיר של התקנת כלים סניטריים בבאר שבע החל מ- 350 ₪
עלות ביקור עבור התקנת כלים סניטריים בכפר סבא החל מ- 270 ₪
המחיר של התקנת כלים סניטריים ברעננה החל מ- 250 ₪
העלויות המשוערות של התקנת כלים סניטריים באילת החל מ- 350 ₪
המחיר של התקנת כלים סניטריים בתל אביב החל מ- 240 ₪


*המחירים משוערים בלבד ויכולים להשתנות בכל עת, המחירים תלויים בהרבה גורמים.

 

זוהי מפה וטבלה משוערת אודות המחירים להתקנת כלים סניטריים באזורי הארץ הנפוצים ביותר. מכאן, הבחירה נתונה לשיקולכם, בכל פנייה נשמח לעזור ולסייע. לפרטים נוספים ולקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית התקשרו עוד היום 055-970-5881, לצידכם תמיד, חברת טופ הנדימן.

תוכן עניינים

אזורי שירות

צרו איתנו קשר