הרכבת מיטת תינוק

הרכבת מיטת תינוק – כל מה שרציתם לדעת

מיטת תינוק היא פתרון חובה אשר מספק להורים הטריים ביטחון, נוחות, וחווית שינה מושלמת. המיטה המומלצת ביותר לתינוקות הם מיטות סגורות אשר עשויות מעץ מלא, עמידות לנוזלים, ומחזיקות מעמד היטב. ללא ספק, הרגעים היפים ביותר כהורים הם בגידול הפעוטות הקטנים, להתענג על כל רגע ורגע. במאמר זה, חברת טופ הנדימן מספרת איך מרכיבים מיטת תינוק ראשונה, מהם העלויות, והאם כדאי לעשות זאת לבד.

הזמנת הרכבת מיטת תינוקות מכל הסוגים
הזמנת הנדימן מהיום להיום – זה אפשרי!
עובדים בכל רחבי הארץ

הצעת מחיר טלפונית חינם [ייעוץ]
חייגו כעת: 055-970-5881

הרכבת מיטת תינוק

איך להרכיב מיטת תינוק – איך עושים את זה?

הרכבת מיטת תינוק כרוכה בידע בסיסי, כרוכה בעיון של הוראות היצרן, וכמובן בהוראות ההרכבה השונות. לכל מיטת תינוק יש הוראות יצרן שונות, הוראות הרכבה מפורטות ושונות אחד מהשנייה, ועדיין, קיים בסיס. הבסיס מאפשר לנו להבין כיצד להרכיב את מיטת התינוק בצורה נכונה וע"פ הוראות ההרכבה המפורטות. ובכן, אז איך בעצם עושים את זה? הנה כמה שלבים שיעזרו לכם בעת המשימה:

  1. וודאו שכל החלקים נמצאים – עיברו בצורה עניינית על הוראות השימוש וההרכבה, וודאו שכל החלקים, הברגים, ושאר האביזרים נמצאים. חלק זה קריטי, הוא חשוב לשם הרכבת מיטת התינוק. בנוסף, כדאי להכיר את החלקים השונים, כמו: ראשי המיטה, מעקה אחורי וקדמי, תחתית המיטה, מוטות הולכה, וכמובן שקיות פרזול (אם קיים).
  2. הרכבה ע"פ הוראות היצרן – כעת, יש לעיין בקפידה בהוראות וללכת אחרי הפעולות לפי הסדר. וודאו שאתם מחברים את החלקים הנכונים, את הברגים לפי המספר הסידור (A,B,C,D וכו'). בשלב הראשוני, תצטרכו לחבר את תחתית המיטה או המעקה האחורי, ניתן להיעזר בעיון לקבלת הסבר.
  3. השלבים המפורטות – לרוב, יתקבלו שלושה שלבים מפורטים וקלים: בשלב הראשון, תצטרכו להרכיב את המעקה האחורי של המיטה. בשלב השני, תצטרכו להרכיב את תחתית המיטה. ובשלב השלישי והאחרון, תצטרכו לדאוג שהרכבת המעקה הקדמי ושאר הפלסטיקה מורכבים בצורה נכונה. ללא ספק, עזרתו של איש מקצוע תהיה פעולה שתטיב לכם.

 

אלה הם שלושת השלבים הבסיסיים להרכבת מיטת תינוק בצורה נכונה ואידיאלית. בלחיצה כאן תוכלו לצפות בהוראות יצרן של מיטה מדור ראשון, הבסיס חוזר על עצמו כמעט בכל הוראות היצרן. ועדיין, כדאי להתבונן בהוראות היצרן שלכם ולוודא שאתם מבצעים את המשימות בצורה נכונה וע"פ הסדר הנכון. אם אינכם מסדרים בצורה טובה, ניתן להיעזר בשירותי הנדימן לשם הרכבת מיטת תינוק וריהוט נלווה.

 

הרכבת מיטת תינוק – מחירון הרכבה משוער

הרבה מאוד הורים מסתבכים עם הרכבת מיטת התינוק ואין פלא, זה מאוד לגיטימי. ככל שהזמן עובר, קיימים יותר ויותר מיטות תינוק משוכללות, וכך ההוראות נהיים יותר קשים. לפיכך, באמצעות שירותי הנדימן מקצועי תוכלו לבצע את המשימה בקלות ובמהירות. ניתן להזמין הנדימן לשם הרכבת מיטת תינוק בצורה נכונה. להנדימן יש את כל הידע הדרוש, את ההבנה המקצועית, ואת הניסיון. וכעת, כמה זה בדיוק עולה? המחיר עבור הרכבת מיטת תינוק בסיסית ולא מורכבת תעלה לכם החל מ־250 ₪ ועשויה להגיע עד ל-500 ₪. המחירים תלויים במורכבות של המיטה, בסביבת העבודה הקיימת, ובמצב של המיטה.

לפניכם מחירון משוער וממוקד עבור הרכבת מיטת תינוק בבית הלקוח:

סוג מחיר משוער
המחיר המשוער עבור הרכבת מיטת תינוק בבית הלקוח החל מ- 250 ₪
העלויות עבור הרכבת מיטת תינוק שילב החל מ- 200 ₪
המחיר של הרכבת מיטת תינוק סגל החל מ- 230 ₪
העלות עבור הרכבת מיטת תינוק שניר החל מ- 250 ₪
ביקור של מתקין עבור הרכבת מיטת תינוק טל החל מ- 230 ₪
המחיר עבור הרכבת מיטת תינוק דגם סתיו החל מ- 260 ₪
ביקור של הנדימן להרכבת מיטות תינוק החל מ- 250 ₪


*המחירים עשויים להשתנות בכל עת בהתאם לתנאי התקנון של טופ הנדימן, ובהתאם למורכבות העבודה.

 

התקנה עצמית או באמצעות הנדימן – מה כדאי?

באפשרותכם שני אופציות ייעודיות – הרכבת מיטת תינוק לבד בשיטת "עשה זאת בעצמך" או על ידי הנדימן. מה בעצם כדאי יותר? האם יש חסרונות ויתרונות? התשובה היא, חד משמעית, כן. התקנה והרכבה של מיטת תינוק בעצמכם תדרוש ממכם מספר תנאים: זמן פנוי, ידע וניסיון קודם בהרכבת מיטות תינוק, וכלים מתאימים. בנוסף, תצטרכו גם את הבסיס בהרכבה של רהיטים במטרה להתקין את מיטת התינוק בהצלחה. לעומת זאת, הרכבה או התקנה באמצעות הנדימן תאפשר לכם כמה דברים: חיסכון בזמן, הרכבה נכונה ומקצועית, אחריות על העבודה במקרים כאלה ואחרים, וכמובן ידע וניסיון קודם של בעל המקצוע.

אם אתם יודעים כיצד להרכיב את מיטת התינוק ויש לכם ידע וניסיון קודם, זה הפתרון הטוב ביותר. לעומת זאת, אם אין לכם הרבה זמן פנוי או ידע בסיסי בהרכבה, כדאי להתייעץ עם הנדימן ולשכור את שירותיו. המחירים עבור הרכבת מיטת תינוק הם לא יקרים ביחס לריהוט אחר והם משתלמים מאוד. על כל פנים, הבחירה בידיים שלכם, חברת טופ הנדימן תשמח לספק את שירותיה בכל שלב ובכל משימה. לפרטים נוספים ולקבלת הצעת מחיר הוגנת ומשתלמת התקשרו עכשיו 055-970-5881

הרכבת מיטת תינוק

תוכן עניינים

אזורי שירות

צרו איתנו קשר