החלפת שקע חשמל

החלפת שקע חשמל עם חשמלאי מוסמך

כל פעולה אשר קשורה לנושא החשמל, יש לבצע רק אצל חשמלאי מוסמך. בעיסוק בחשמל קיימת מסוכנות רבה עבור מי שלא למד מקצוע זה ואינו מודע למכלול הסכנות ולאופן ההתנהלות הנכון. לכן כאשר בני הבית מבינים שיש תקלה חשמלית באחד מחדרי הבית, הם מזמינים הנדימן אשר מחזיק ברישיון של חשמלאי מוסמך ולכן יודע איך להתקין שקע חשמל ולבצע עבודות מקצועיות מסוג זה.

מחפשים להחליף את שקע החשמל הישן בדירה?
לא עושים את הפעולה ללא הזמנת חשמלאי מוסמך!
חיבור שקע חשמל במחיר מבצע!

להזמנת הנדימן מקצועי

חייגו כעת:
055-970-5881

החלפת שקע חשמל

החלפת שקע חשמל

הנדימן בוחן בשלב ראשון את מצבו של השקע, אם הוא שרוף הוא מפרק אותו ממקומו באמצעות מברג הטסטר, פותח את הברגים הקטנים ומתקין במקומו כיסוי חדש. אם מדובר בשקע שיוצר קצר, הוא בשלב ראשון מוריד את כל הנתיכים בארון החשמל, כדי לא לעבוד בחשמל גלוי ומוודא שיש בשקע הארקה פעילה.

בשלב שני הוא מפרק את כיסוי הפלסטיק, מנתק את השקע מהקיר על ידי שחרור התופסנים מימין ומשמאל ולאחר מכן בוחן את מצבם של החוטים הצבעוניים אשר כל אחד מהם מיועד למטרה אחרת. החשמלאי מבצע הידוק של כל אחד מהחוטים בתוך החריץ הייעודי לכך, מחזק את הברגים, מקבע לקיר ולאחר מכן מחבר שוב את כיסוי הפלסטיק. התקנת שקע אינה פעולה מסובכת, אך עם זאת יש לפעול באופן מדויק ועל פי הכללים.

השלב האחרון הוא שלב הבדיקה. יש לוודא שלאור הפעולות שבוצעו, הנתיכים בארון החשמל אינם קופצים ולכן מעלים את כל המ"מטים כלפי מעלה ואם השקע הותקן כראוי, לא יוצר שוב קצר כפי שהיה בעבר. 

סוגי שקעים

הנדימן מבצע חיבור של כמה שקעים וזאת בהתאם לצורך בכל בית או משרד. התקנת שקע חשמל קיר גבס אשר מפריד בין שני חדרים או יוצר מחיצה. פעולת התקנת השקע היא זהה יש לוודא שהחשמלאי מבצע זאת כאשר כל הנתיכים בארון החשמל מורדים כלפי מטה.

התקנת שקע תלת פאזי אפשר לבצע בבית שזרימת החשמל שבו הם בקטגוריה של תלת פאזי ובוצע השינוי הנדרש על ידי חברת חשמל. במקרים רבים בני הבית מזמינים כיריים חשמליים אינדוקציה ועבור הפעלת הכיריים יש לחבר שקע מסוג זה. הנדימן יודע איך מחליפים שקע ולכן מחבר שקע תלת פאזי לאור אופן הפעולה הייחודי של הכיריים הללו. החשמלאי מבצע התקנה זהה אך מקפיד לבדוק כי זהו שקע תלת פאזי. לאחר ההתקנה וחיבור הכיריים הוא בוחן אם הכיריים פעילות ואם הכול תקין, הלקוחות יכולים להתחיל לבשל וליהנות מהמוצר החדש.

התקנת שקע חשמל חיצוני מיועד לכל מקום בבית ואם מעוניינים להתקין זאת במטבח או באחד מחדרי האמבטיה, ההנדימן מתקין שקע חשמל חיצוני אשר כולל הגנה מפני מים ומפני לחות.

התקנת שקע חשמל עם מפסק מיועדת לחדרים שבהם נוח באמצעות המתג להפעיל פריט מסוים כמו מנורת קריאה או מכשיר חשמלי ובמקרים הללו מבקשים מההנדימן לרכוש פריט מסוג זה והוא מודע איך להחליף שקע חשמל ולכן מבצע התקנה שלו במיקום הנדרש. 

עלות החלפת שקע חשמלי 

עלות החלפת שקע חשמל רגיל נעה בין 280-200 ₪, אם ההנדימן הגיע לבית הלקוחות ומבצע בו כמה וכמה תיקונים והלקוחות מבקשים שיבצע גם החלפת שקע חשמל, העלות תהיה נמוכה יותר ותנוע בין 100-50 ₪. 

אם מדובר בהתקנת שקע תלת פאזי מחיר הוא גבוה יותר והוא נע בין 1,200-800 ₪.

אם נושא ההתקנה כרוך גם בשינוי של נקודת חשמל, העלות תהיה 1,600-300 ₪ וזאת בהתאם לכמות שעות העבודה שיוקדשו לביצוע מטלה זו. אם יהיה צורך בחיווט, העלויות יהיו גבוהות מהחלפת תקע בכ % 40. 

החלפת שקע חשמל

תוכן עניינים

אזורי שירות

צרו איתנו קשר