הרכבת גריל גז

מתקין גרילי גז מוסמך

הרכבת גריל גז מצטיירת ברבים כמשימה מורכבת הדורשת התערבות של מתקין גריל גז מקצועי. אם זאת, לצרכנים עם קצת ניסיון הפעולה עשויה להיות פשוטה הרבה יותר. ללא ספק, נדרש ידע. המחירים עבור התקנת גריל גז מקצועי הם החל מ־250₪ עבור התקנה קלאסית, בסיסית מאוד. במאמר זה, טופ הנדימן מספרים כמה עולה להתקין גריל גז, אודות השימוש הראשון בגריל, ועוד.

מתקין עבור כל סוגי הגרילים
עובדים בכל רחבי הארץ ומספקים איכות ואחריות
ניתן להזמין גם מעכשיו לעכשיו בטלפון
055-970-5881

הרכבת גריל גז

הכירו את המוצר הבא – גריל גז מקצועי

בעבר, מנגל היה המוצר היחיד שבו יכולנו להיעזר בצליית בשרים, המנגל התבסס על פחמים ואש. כיום, ישנם שני פתרונות מודרניים לצליית בשרים על האש – גריל גז וגריל חשמל. גריל גז הינו גריל המתבסס על גז כמקור הדלקה במקום על פחמים, חשמל, או אש. מדובר בפתרון שעונה על דרישה די צרכנית – חיסכון במשאבים וכסף. גריל גז לא דורש חשמל ונחשב כפתרון חסכוני לצרכנים רבים.

מהבדיקות שנערכו על ידי שפים בכירים, גריל גז נחשב כאפקטיבי לצליית בשר טובה הרבה יותר. הגריל מסוגל לשמור על החום ולצלות את הבשר מבלי לייבש אותו, מדובר בפתרון אידיאלי. בנוסף, גריל מסוג גז מסוגל לנוע בצורה ניידת לחלק אחר בגינה, מדובר באחד מהיתרונות הבלעדיים. השימוש העיקרי הינו בגינה הפרטית, בשטח פרטי וגדול, ומיועד לכל צרכני הבשרים – לכולם כאחד. במרבית מהמקרים, גריל גז מתאים לגינות שבהם נקודת החשמל לא אפשרית, וכמובן בשל החיסכון. גריל גז מאוד חסכוני לצרכן, ללא נקודת חשמל, ללא הכנה מוקדמת, ועם הרבה חסכונות לצרכנים.

התקנת גריל גז – מחירון לשנת 2022

המחירים המשוערים עבור התקנתו של גריל גז מקצועי הינה החל מ־250₪ להתקנה בסיסית בבית. המחירים עשויים להשתנות בהתאם למצב – סוג הגריל שברשותכם, מורכבות העבודה, ואחריות. חברת טופ הנדימן מתחייבת לספק את ההתקנה היסודית ביותר, מקצועית ככל הניתן, עם אחריות. ניתן לבצע את המשימה בצורה עצמית, אם יש ברשותכם את הכלים והידע הנדרש לעבודה. ההמלצה הטובה ביותר – התקנת גריל גז על ידי מתקין מוסמך, מקצועי, ואדיב. בחרו באופן נבון.

אז כמה עולה להתקין גריל גז? מהם המחירים לצרכן? הנה מחירון לשנת 2022:

סוג הגריל מחיר ההתקנה
המחיר עבור התקנת גריל גז קולמן החל מ־250 ₪
המחירים להתקנת גריל גז נפוליאון החל מ־300 ₪
התעריפים להתקנת גריל גז וובר החל מ־350 ₪
המחירון עבור התקנת גריל גז אמגזית החל מ־260 ₪
כמה עולה להתקין גריל גז אמישראגז החל מ־280 ₪
המחירים עבור התקנת גריל גז נירוסטה לשנת 2022 החל מ־290 ₪
המחירון העדכני להתקנת גריל גז מקצועי החל מ־350 ₪


*המחירים משוערים בלבד וניתנים לשינוי בכל עת, בהתאם לתנאי התקנון של טופ הנדימן.

שימוש ראשוני ותחזוקה במנגל גז – הנחיות חשובות

התקנת מנגל גז צריכה להתבצע על ידי טכנאי גז, או לחלופין באמצעות הנדימן מוסמך ומקצועי. ההתקנה חייבת להתבצע בכפוף להוראות היצרן, ובהתאם להוראות הבטיחות של היבואן עצמו. בתחילה, בהפעלה הראשונה, יש לוודא שכל המבארים דלוקים על עוצמה מקסימלית, חובה. כדאי ומומלץ להתרחק ולהשאיר את הפעולה למשך חצי שעה או 50 דקות לכל היותר. לאחר ההפעלה הראשונית, יש לוודא שאתם עושים שימוש נכון במנגל הגז שברשותכם. ניתן לעיין בחוברת היצרן.

התחזוקה השוטפת היא חלק בלתי נפרד מהמשימה היא זו שתשמור על אורך חייו ככל האפשר. התחזוקה חשובה גם לאורך חייו של הגריל, להתנהלות טובה מול המוצר, ולמניעת הוצאות עתידיות. תחזוקת גריל גז נעשית באמצעות שמירה על הניקיון לאחר כל שימוש, וודאו שזה מתבצע כהלכה. בחוברת היצרן כתוב אודות הדרכים לתחזוקה שוטפת של מנגל הגז, הוראות שימוש, וניקיון שוטף. מרבית מהצרכנים נוטים ״להזניח״ את התחזוקה השוטפת, לכן היו שונים! בצעו תחזוקה יומיומית. בנוסף, בעת השימוש, וודאו שמכסה הגריל פתוח. בזמן סיום העבודה ניתן לסגור את המכסה.

מעוניינים בהרכבה והתקנת גריל גז? חברת טופ הנדימן תספק לכם את הפתרון הטוב ביותר. לפרטים נוספים ולהזמנת מתקין גריל גז התקשרו עוד היום – 055-970-5881

icon

החל מ-200 ש"ח עבור גריל פשוט, ויכול להגיע גם ל-400 ש"ח עבור גרילים מורכבים יותר (5 מבערים ומעלה)

icon

יש לנו הסמכה לחיבור גריל הגז לבלון גז וגם לנקודת גז במרפסת או בגינה.

תוכן עניינים

אזורי שירות

צרו איתנו קשר