התקנת בר מים

התקנת בר מים – כל מה שחשוב לדעת

ברי מים, כיום, הם מוצר נפוץ במיוחד בשוק הישראלי. אם בעבר נאלצנו להתעסק עם רכישה של מים, כעת יש לנו פתרון: מכשירי בר המים מאפשרים לנו לשתות מים מסוננים באיכות גבוהה ובטמפרטורה המועדפת עלינו. לכן, בהחלט מדובר במכשירים שימושיים. ובכל זאת, על מנת להשתמש בבר מים – יש צורך להתקין אחד. האם מומלץ להתקין בר מים בעצמנו, או להיעזר בשירותיו של הנדימן? מהם היתרונות בהתקנת בר מים? וחשוב מכל: מהם המחירים? ניגע בכל.

התקנה מהירה ומקצועית
כולל מחיר משתלם בכל הארץ
התקנת תמי 4 עם אחריות על העבודה

להזמנות ופרטים נוספים:
055-970-5881

התקנת בר מים

התקנת בר מים – לבד או עם הנדימן?

התקנת בר מים היא השלב הטרחני ביותר מכולם בתהליך. כמובן, ניתן בהחלט לבצע את ההתקנה לבד. אולם, האם מדובר בצעד משתלם? לא בטוח. היתרון העיקרי של התקנת בר מים לבד הוא החיסכון בתשלום – חד משמעית. לא נצטרך לשלם לבעל מקצוע, ובהתאם נחסוך סכום נאה של התקנה (נעסוק בסכומים המדויקים בהמשך). ובכל זאת, יש לעניין לא מעט חסרונות. האופציה השנייה שעומדת בפנינו היא התקנת בר מים ע”י הנדימן.

הנדימן הוא בעל מקצוע אשר מטפל ב־”מטלות הבית”: ההתקנות השונות, עבודות חשמל ועוד (וכן, גם ברי מים). היתרונות בהתקנה על ידי הנדימן ברורים: ראשית, מדובר בחיסכון זמן רציני. לא לכולנו יש את הזמן להתחיל להתעסק עם התקנות סבוכות, ובמיוחד לאלו מאיתנו שחסרי רקע טכני – יהיה מדובר בתהליך ארוך ומייגע. שנית, לא לכולנו יש את הידע הטכני, והתקנת בר מים עלולה להיות טכנית למדי (חיבור של בר המים לשיבר, קדיחות בקיר, כל התהליך). יתרה מכך, התקנת בר מים לבד עלולה להיות לא בטיחותית, במידה ולא תדעו מה תעשו. עדיף להסתמך “על בטוח” וללכת על בעל מקצוע, גם כאן בעינינו. כעת, לאחר שהצגנו בפניכם את התבחינים השונים, נעבור לתהליך התקנת בר מים של תמי 4, בר המים הנפוץ ביותר בישראל.

 

התקנת בר מים של תמי 4 – אודות התהליך

תמי 4 הוא בר המים המוכר, הנפוץ, והמשומש ביותר בקרב צרכנים ישראלים. בר המים של תמי 4 נפוץ בעיקר בזכות קמפיין שיווקי מבריק, והן בזכות יכולות הסינון והנוחות שהוא מציע למשתמשיו. כעת, מהו בעצם התהליך לחיבור תמי 4 בבית? הנה כמה דברים שאתם חייבים לדעת.

ראשית, חשוב לוודא שתהיה לכם גישה למקור מים. מקור המים מוכרח להיות באזור שגבוה מהשיש, ואם לא – נצטרך לדאוג שיהיה כך. לאחר שנדאג למקור מים שעומד בדרישות הללו, נצטרך לרוב לדאוג שלחץ המים לא יהיה גבוה מדי באמצעות כלי מתאים. לבסוף, נדאג לבצע את החיבור הסופי של המסננת. מהשלב הזה, ההתקנה היא אינדיבידואלית לפי דגם בר המים שלכם. לרוב, ההתקנה היא באמצעות מעקב אחר ההוראות, וכמובן באמצעות שליטה בצג הדיגיטלי הפנימי. לא מדובר בפעולה מסובכת, ועדיין מצריכה ידע בסיסי.

 

מתקין בר מים – מחירון משוער לשנת 2021

כעת, הגענו לחלק הפרקטי והמעניין ביותר – המחיר. כמה תעלה בישראל התקנה של בר מים באופן משוער? ובכן, זה משתנה בהתאם לנקודת המים הזמינה, מיקומה, מורכבות העבודה הכוללת, מיקום הבית ואיכות התשתיות השונות במטבח, ואספקטים נוספים. כעת, נציג בפניכם את טבלת ההשוואה המקיפה למחירי התקנת בר מים בישראל, נכון לשנת 2021, שהכנו:

סוג מחיר משוער לצרכן
מחיר עבור התקנת בר מים ללא קידוח החל מ- 200 ₪
המחיר של התקנת בר מים תמי 4 החל מ- 150 ₪
שעת ביקור ממוצעת של מתקין בר מים החל מ- 250 ₪
העלות עבור הזמנת מתקין ברי מים החל מ- 220 ₪
מחיר להזמנת טכנאי מתקין בר מים עד הבית החל מ- 230 ₪
העלויות עבור הזמנה של מתקין בר מים בבאר שבע והסביבה החל מ- 250 ₪
המחיר עבור שעת ביקור של טכנאי בר מים בירושלים החל מ- 200 ₪


*המחירים משוערים בלבד ותלויים בהרבה גורמים, המחירים עשויים להשתנות בהתאם למדיניות האתר.

רכשתם בר מים חדש או יד שנייה? מעוניינים בהתקנת בר מים או טכנאי עד הבית? טופ הנדימן כאן לצידכם. טופ הנדימן תספק לכם את ההתקנה הטובה ביותר, המהירה, והמדויקת. לפרטים נוספים ולקבלת הצעה התקשרו עוד היום – 055-970-5881 או מלאו את טפסי הצור קשר.

בכל שאלה, התייעצות, או מענה אנושי ואחר, אנחנו כאן לצידכם! חברת טופ הנדימן 😉

תוכן עניינים

אזורי שירות

צרו איתנו קשר