תליית טלויזיה מהתקרה

תליית טלוויזיה מהתקרה עם הנדימן מקצועי

במאה ה־21, נוצרו פתרונות ייעודיים להצבת הטלוויזיה במקומות אידיאלים – בקיר, בתקרה, ועוד. בשנים האחרונות קיים טרנד בינלאומי חדש! הכירו את הטרנד הבא – תליית טלוויזיה מהתקרה. מדובר בטרנד שכבש את רחבי אירופה והגיע עד לישראל, הטרנד עונה על דרישה חשובה מאוד – נוחות מרבית, עיצוב פנים חדשני, ויוקרה. ללא ספק, אלה הם שלושת הדרישות האידיאליות. במאמר זה, חברת טופ הנדימן מספרת אודות התהליך, מציגה זרועות מומלצות, ונתונים נוספים.

תליית כל סוגי הטלוויזיות
65 אינץ' / 75 אינץ' / 85 אינץ' ועוד..
ניתן לבנות מתקן ייעודי עם טלוויזיה עולה ויורדת
להצעת מחיר חינם חייגו כעת:
055-970-5881

תליית טלויזיה מהתקרה

למה מומלץ להתקין טלוויזיה מהתקרה?

התקנה והרכבת טלוויזיה מהתקרה מומלצת מכמה סיבות אפשריות: הראשונה, נוחות אישית. בהתאם למצב ולתרחיש, התקנת טלוויזיה לגובה תהיה אפשרות נוחה הרבה יותר. השנייה, יוקרה. היוקרה משחקת תפקיד חשוב, טלוויזיה מהתקרה מספקת יוקרה, חדשנות, ונראות ברמה גבוהה. 

השלישית, תרומה לעיצוב הפנים ולאסטטיות. טלוויזיה מהתקרה מעניקה תרומה לעיצוב החלל, לאסטטיות, ומאפשרת הסתרה של הכבלים. הרביעית, מיצוי החלל הריק בחדר בצורה נהדרת. התקנת זרוע טלוויזיה מהתקרה מפצה על החלל הריק, מאפשרת למלא אותו, ומעניקה ייחודיות. החמישית, ללא תפיסת מקום בחדר. אם החדר שלנו קטן, התקנה על התקרה תהיה מאוד יעילה. אלה הם חמשת הסיבות המרכזיות להתקנת טלוויזיה מהתקרה! אלה הם התרחישים הנכונים.

זרועות מומלצות לתלייה מהתקרה – חשוב להכיר

ניתן לתלות את הטלוויזיה רק באמצעות זרועות תלייה, ישנם שני סוגים – זרוע לקיר וזרוע לתקרה. המחירים עבור זרועות לתלייה הם החל מ־200₪ ועד למחיר כולל של 500₪ במקסימום האפשרי. המחירים לא כוללים התקנה וניתנים לשינוי בהתאם לבחירתו של המתקין או החנות המקומית. במקרים נדירים, בהתאם לשיקולו של המתקין, המחירים עשויים להיכנס לעסקת ההתקנה עצמה. אז מהם זרועות התלייה הכי מומלצות בשוק? הנה כמה זרועות שחשוב להכיר:

הראשונה, זרוע מבית Audio Line. מדובר בזרוע חשמלית המתופעלת על ידי שלט אישי וחכם. הזרוע מתאימה למסכים עד 60״ ונחשבת כיוקרתית ונוחה מכל בחינה! הזרוע בצורת פרפר. השנייה, זרוע לתקרה מחברת Sih. מדובר בזרוע ארוכה בעלת 3 תנועות המתאימה למסכים כבדים עד 80״

השלישית, זרוע איכותית לתקרה מבית Barkan. מדובר באחת מהזרועות הטובות והמפנקות שיש. הזרוע מתכווננת, בעלת 3 תנועות אפשריות, הגבהה טלסקופית, ומתאימה למסכים שטוחים עד 65״. הרביעית, זרוע מתכווננת לתקרה של B-TECH. מדובר במתקן תלייה למסכים רגילים עד 65״. אלה הם ארבעת הזרועות הכי מומלצות לתליית טלוויזיה מהתקרה. ניתן להשיג אותם גם באינטרנט.

איך מתקינים טלוויזיה מהתקרה עם זרוע?

התקנת טלוויזיה מהתקרה עם זרוע מבוצעת באמצעות ברגים ייעודים, מברגה, ומקדחה חשמלית. בשלב הראשוני, החליטו על המקום והנקודה שהזרוע והטלוויזיה יהיו מוצבים. בשלב השני, פתחו את האריזה והפרידו את החלקים לפי קבוצות – ברגים, חלקים, ועוד. בשלב השלישי, קדחו בתקרה חורים לפי הדרישה. לרוב, מדובר על 2-4 חורים בלבד. חובה להשתמש בקדחה חשמלית איכותית. בשלב הרביעי, חברו את הזרוע על פי הוראות היצרן הכתובות בחוברת. בשלב החמישי, הצמידו את הזרוע לחורים בתקרה והבריגו את הברגים באמצעות המברגה החשמלית. היעזרו בהוראות היצרן.

ולסיום, בשלב האחרון והמנצח, באמצעות המברגה, הרכיבו את הטלוויזיה לזרוע הייעודית בתקרה. חשוב מאוד – היעזרו בחוברת ההרכבה של היצרן לקבלת מידע נוסף. השתמשו בברגים המתאימים. כדאי לקרוא בקפידה, דילוג על אחד מהסעיפים יכול להיות קריטי להמשך העבודה! עיינו בחוברת. זוהי התורה על רגל אחת, אלה הם חמשת השלבים להתקנת טלוויזיה מהתקרה. ניתן ״להימנע״ מהתהליך המורכב באמצעות הזמנת מתקין טלוויזיה או הנדימן מומחה ומוסמך. ההחלטה שלכם.

להתקין לבד או עם הנדימן מומחה – מה באמת כדאי?

כפי שכבר הבנתם, התקנת טלוויזיה מהתקרה או מהקיר דורשת המון עבודה, זמן, וכלים ייעודיים. בנוסף, התקנה שכזאת תדרוש ממכם התמקצעות וניסיון בהרכבות קודמות, ידע מקצועי, ועוד. ללא ספק, אם ברשותכם הידע המתאים, הכלים הייעודים, והזמן הפנוי, התקנה עצמית תחסוך לכם כסף. ואם לא, הזמנת הנדימן מומחה או מתקין טלוויזיה תהיה הברירה היחידה שלכם. 

התקנה באמצעות הנדימן תהיה יעילה ותספק הרבה ״ערך מוסף״ ויתרונות בלעדיים. לדוגמא: הראשונה, להנדימן יש ניסיון רב בתחום. השנייה, להנדימן יש את היכולת והכלים להתמודדות עם הפתעות ומצבים שונים. השלישית, הנדימן יספק לכם תמורה ראויה למחיר, עבודה מקצועית, וחיסכון משמעותי בזמן פנוי. הרביעית, הנדימן יעניק לכם תמיכה מלאה על ההתקנה, שירות אישי ומקצועי, והרבה סובלנות. החמישית, להנדימן מומחה יש את הכלים המקצועיים להשלמת העבודה. אלה הם חמשת היתרונות לתליית זרוע לטלוויזיה באמצעות הנדימן או מומחה אחר שתבחרו.

קניתם טלוויזיה חדשה? מעוניינים לתלות אותה על התקרה? טופ הנדימן תעשה זאת עבורכם. למידע נוסף, לפרטים נוספים, או לקבלת ייעוץ ראשוני והכוונה, התקשרו עכשיו – 055-970-5881

תוכן עניינים

אזורי שירות

צרו איתנו קשר