הנדימן בראשון לציון

הנדימן בראשון לציון מזמינים רק מהטופ

מחפשים הנדימן בראשון לציון והסביבה? תכירו את טופ הנדימן!
ראשון לציון הוקמה בשנת 1882 ונהפכה לעיר רשמית בשנת 1950, העיר התחילה את דרכה כמושבה חקלאית. ראשון לציון מורכבת ומכילה כ- 250,000 תושבים ובה תוכלו למצוא – ציוני דרך, אתרים ארכאולוגיים, מרכזי בילוי ופנאי, תרבות וחינוך, ולא מעט מקומות יפים ומרתקים. לאנשים שאוהבים את הלא נודע, ראשון לציון תוכל לספק לכם מבט ותמונה רחבה על ההיסטוריה הנפלאה של אנשי העלייה הראשונה. חברת טופ הנדימן תומכת במתן שירותי הנדימן בראשון לציון והסביבה, ותספק לכם את השירות הטוב ביותר שתמצאו.

שירותי הנדימן מומלץ בראשון לציון והסביבה
תיקונים לבית ברמה הגבוהה ביותר
עבודות הנדימן איכותיות 

להזמנות חייגו כעת:
055-970-5881

הנדימן בראשון לציון

הנדימן תיקונים לבית בראשון לציון – מה אנחנו עושים

חברת טופ הנדימן מספקת שירותי הנדימן עד לבית הלקוח, למשרד העסקי, ואפילו לעסק המקומי או לארגון. טופ הנדימן מספקת את שירותיה בגאווה עם ניסיון של למעלה מ- 20 שנה, יחד עם ידע עצום ורב תחומי. אנחנו פועלים בפריסה ארצית, מגיעים עד לאתר הלקוח, ומספקים את העבודה במחיר ההגון והטוב ביותר. אז מה בדיוק אנחנו עושים? פשוט הכל מהכל. הנה חלק מהשירותים המוצעים לקהל הרחב:

  1. הרכבת רהיטים ומדפים – קניתם ריהוט חדש מאיקאה או מחנות מקומית? מעוניינים בשירותי הרכבה עד הבית? השירות של טופ הנדימן קיים בשבילכם. טופ הנדימן מחזיקה בעלי מקצוע עם ידע בהרכבת רהיטים ומדפים פשוטים עד מסובכים. לא משנה במה מדובר, טופ הנדימן תספק לכם את הפתרון הטוב ביותר, עבודה איכותית ויסודית.
  2. עבודות חשמל קטנות – יש לכם קצר בחשמל? מעוניינים בשקע נוסף או העברה? טופ הנדימן מעניקה ביצוע עבודות חשמל קטנות עד לבית הלקוח. לצוות שלנו יש ניסיון קודם בחשמל, תעודות הסמכה, ורישיון של חשמלאי מוסמך. טופ הנדימן תספק לכם את עבודות החשמל הקטנות בצורה בטוחה, מקצועית, ואיכותית.
  3. תליית טלוויזיות ומנורות – קניתם מנורה או טלוויזיה חדשה? מעוניינים בהתקנה או תלייה? השירות הבא מתאים בדיוק עבורכם. אנחנו מבצעים התקנה ותלייה של טלוויזיות על הקיר ומנורות על התקרה. העבודה מקצועית, איכותית, ועם המחירים ההוגנים ביותר.
  4. התקנת וילונות ותיקון תריסים – לחברת טופ הנדימן יש את הידע והכלים הנדרשים בהתקנת וילונות ידניים או חשמליים, תיקון תריסים, והתקנות נוספות. ביצוע העבודה היא ברמה הגבוהה ביותר על ידי הנדימן מקצועי ומוסמך. ההתקנה מבוצעת ע"י הסטנדרטים המחמירים ביותר, תוך הקשבה לאמצעי הבטיחות וההגנה.
  5. שירותים נוספים: הכל מהכל – חברת טופ הנדימן מתמחה בשירותים נוספים, תיקונים קלים בבית. אם אחד מהשירותים הנדרשים לא רשומים כאן, אל תטעו, ייתכן שהצוות שלנו יתמוך גם בהם. מעוניינים לבדוק האם אנחנו תומכים בעבודה הדרושה לכם? התקשרו עכשיו ותקבלו מענה.

 

אלה הם חמשת השירותים הנפוצים ביותר שחברת טופ הנדימן תומכת ומספקת לקהלי הלקוחות הקבועים. לרוב, המחירים תלויים בשעות העבודה הנדרשות בבית הלקוח. אם זאת, שירותים מסוימים יסופקו פר העבודה כמו – שירותי איתור נזילות ואינסטלציה. לפרטים נוספים ולקבלת שירותים נוספים, התקשרו עכשיו.

מחירון שירותי הנדימן – כמה זה יעלה לכם

הנדימן בראשון לציון גובה עלות ביקור ממוצעת של 250 ₪ אם נדרש חומרים או רכיבים תגבה תוספת מחיר. באופן ממוצע, המחירים עבור ביקור סופי של הנדימן הם בין 250-500 ₪. המחיר משתנה בהתאם לעבודה. הנדימן מספק את שירותיו לכולם, החל מאנשים פרטיים, ועד לקהלים עסקיים וחברות בע"מ. לפניכם טבלה משוערת אודות המחירים של הנדימן והשירותים שהוא מספק:

סוג השירותמחיר משוער
מחיר עבור תיקונים קלים וקטנים בבית הלקוחהחל מ- 200 ₪
המחירים על הרכבת רהיטים מאיקאההחל מ- 250 ₪
העלויות עבור ביצוע עבודות חשמל קטנותהחל מ- 300 ₪
המחיר עבור תליית טלוויזיה או התקנההחל מ- 150 ₪
העלות של שירותי אינסטלציה בבית הלקוחהחל מ- 250 ₪
המחירים עבור שירותי התקנת וילונותהחל מ- 200 ₪
עלות ביקור שעתית של הנדימן בראשון לציוןהחל מ- 200 ₪


*המחירים עשויים להשתנות בכל עת בעתיד, המחירים כוללים מע"מ ותלויים בכמות העבודה הנדרשת.

אלה הם המחירים עבור השירותים הנפוצים אשר מבוצעים מידי חודש ע"י הנדימנים מובילים בישראל. ביצוע עבודות החשמל נחשבות כאחד מהתחומים היקרים ביותר, העלות המשוערת היא החל מ- 300 ₪ עבור שעת ביקור של חשמלאי מוסמך. ניתן להתייעץ עם חברת טופ הנדימן לגבי מחירים נוספים ועלויות, וכמובן שירותים. אנחנו כאן לצידכם, בכל עת.

למה דווקא אנחנו? היתרונות על גבי המתחרים

חברת טופ הנדימן הוקמה בשנות ה- 2000 ומספקת שירותי הנדימן מובילים, החל מתיקונים, ועד לחשמל. חברת טופ הנדימן יצירתית, יסודית, ומקצועית בכל תחומי הפעילות. בשטח, היצירתית היא חלק בלתי נפרד מהמשימה, על ההנדימן להיות יצירתי, לעמוד בלחצים, ולהתנהל בכל תרחיש אפשרי. טופ הנדימן מספקת את הפתרון הטוב ביותר לתרחיש, הזול מהאפשרויות, וכזה שיחזיק מעמד. 

אז למה דווקא אנחנו? הנה כמה יתרונות לחברת טופ הנדימן:

  1. שירות לקוחות מצוין – טופ הנדימן והצוות המקצועי תמיד שמחים לתת שירות ללקוחות. תודעת השירות ברמה הגבוהה ביותר, יחס אישי לכל לקוח ולקוח. מחפשים חברה עם שירות לקוחות מצוין? הגעתם למקום הנכון. טופ הנדימן מעבירה לכל העובדים את רמת השירות, זמני המתנה נמוכים, ויחסי אנוש גבוהים.
  2. ניסיון של 20 שנה ומעלה – טופ הנדימן היא אחת החברות המוכרות והוותיקות בתחום התיקונים. לחברה יש ניסיון משנת 2000, ניסיון של 20 שנה ויותר. ללא ספק, בתחום הפעילות הנוכחי, הניסיון הוא פרמטר בלתי נפרד. טופ הנדימן התמקצעה כמעט בכל תחום אפשרי ב- 10 שנים האחרונות, מכירה כל תרחיש אפשרי, ומסוגלת לתת פתרון אידיאלי בזכות שנות הניסיון שצברה.
  3. אחריות על ביצוע העבודה – בכל משימה או עבודה בבית הלקוח אתם מקבלים אחריות מקיפה. אם התקלה חזרה שוב ב- 3 החודשים הקרובים, התיקון יהיה במסגרת האחריות, ללא עלויות נוספות. יש כאן אמא ואבא, חברת שדואגת לכם, אחריות על ביצוע העבודה מובטחת.
  4. הגעה מהירה לבית הלקוח – מרגע פתיחת קריאת השירות, הצוות שלנו ידאג שבעל המקצוע המתאים יגיע עד אליכם כבר בשעה הקרובה. ייתכנו שינויים בהתאם למצב התנועה בכביש, בהתאם להתעכבותו של בעל המקצוע אצל הלקוח הקודם, ובהתאם לשינויים כאלה ואחרים. מה שכן, צוות טופ הנדימן יעשה את מרב המאמצים להגיע עד אליכם כמה שיותר מהר, הגעה מהירה לבית הלקוח מובטחת.
  5. ייעוץ מקיף וחינמי בכל התלבטות – יש לכם התלבטות מסוימת? תקלה שאין לכם עליה הסבר? התייעצו בטלפון עם הצוות המקצועי של טופ הנדימן, ייעוץ מקיף וחינמי בכל התלבטות ושאלות. אנחנו לצידכם תמיד, הצעת מחיר תתקבל אליכם רק לאחר ניתוח התרחיש הקיים.

 

אלה הם חמשת היתרונות שבאמצעותם חברת טופ הנדימן מספקת את השירות הטוב ביותר ללקוחות. גם אם זה נשמע קלישאתי, אנחנו לא זולים, לא יקרים מידי, אבל די הוגנים במחיר. מחפשים הנדימן בראשון לציון? כזה שיספק לכם את הפתרון הטוב ביותר? התקשרו עוד היום ופתחו קריאת שירות – 055-970-5881

 

תוכן עניינים

אזורי שירות

צרו איתנו קשר