התקנת קולט אדים

מה זה בכלל קולט אדים?

קולט אדים אשר יונק את כל אדי הבישול והטיגון במטבח הוא פריט חשוב מאד בכל מטבח ובמיוחד במטבחים אשר פעילים מאד לאור הכנת המאכלים הרבים עבור בני הבית ועבור האורחים המגיעים מעת לעת. תפקידו הוא לנטרל את האדים ואת העשן אשר נוצר בתהליכי הבישול השונים וזאת כדי שהמטבח וכל רחבי הבית לא יהיו מלאים בריחות הללו.

בעלי נכסים רבים קונים קולט אדים אך אינם יודעים כיצד להתקין אותו ולכן הם פונים להנדימן שהם סומכים על איכות ההתקנה שלו, כדי שיגיע לביתם ויבצע את ההתקנה על פי הוראות היצרן.

התקנה מקצועית ע"י מתקין מוסמך
עם למעלה מ-15 שנות ניסיון בהתקנת קולטי אדים מכל הסוגים
טכנאי להתקנת קולט אדים עד 60 דקות אצלכם

להזמנות חייגו כעת:
055-970-5881

התקנת קולט אדים

התקנת קולט אדים למטבח – איך עושים את זה

הנדימן מבצע התקנה מאסיבית של קולט אדים, כדי שלא יקרה חלילה מצב שהמכשיר ייפול. אם מדובר בקולט שיש בו ארובה, חלק זה מחובר לקולט ועוצמת היניקה שלו היא גבוהה ונעה בין 1,000-200 מק"ש ולכן קולט עם ארובה מתאים מאד למטבחים שמבשלים הרבה על הכיריים.

אם מדובר בקולט רגיל הוא מחובר לחלק התחתון של הארון העליון של המטבח. ההנדימן מבצע את החיבור של הקולט ומניח את החלפים השונים ואת המנוע בתוך ארון עליון זה אשר ממוקם מעל הכיריים. בדרך זו המראה של המטבח הוא נקי ואסתטי ולא רואים את האביזרים הנלווים כלל. ההתקנה הנכונה מאפשרת לאדים לחדור פנימה, לעבור את מסנן הפחם ולאכן מכן לחזור למטבח על ידי התנועתיות של האוויר. 

כמה עולה להזמין מתקין קולט אדים?

התקנת קולט אדים מחיר נמדדת על פי סך שעות העבודה של הנדימן שמבצע זאת ועל פי מורכבות העבודה. יש מקרים שבהם השטח ערוך לכך כיאות ויש מקרים שבהם ההנדימן צריך לעשות התאמות שונות, כדי שאפשר יהיה לבצע הרכבה על פי דרישות היצרן. טווח המחירים נע בין 1,500-350 ₪. ההתקנה של קולט אשר כולל ארובה הוא בדרך כלל יקר יותר, כיוון שהוא מצריך פרק זמן ארוך יותר לצורך ההתקנה.

בהתאם למיקום הכיריים, ההנדימן מתקין את קולט האדים שהוא ישר מעל כיריים מרובעות או לחלופין קולט פינתי אם הכיריים הותקנו באופן זוויתי בפינת המטבח בין שני קירות, או לחלופין מעל אי המטבח אם הכיריים ממוקמים בו. התקנת סוגים שונים של קולטי אדים בוש, לי ונט, ארובה, elica, סימנס ונוספים 

לפני התקנת קולט אדים
לפני התקנת קולט אדים
לאחר התקנת קולט אדים
לאחר התקנת קולט אדים

סוגי קולטי אדים

  • קולט אדים בוש – התקנת קולט אדים בוש שהוא אחד מקולטי האדים המתקדמים והנמכרים ביותר בישראל, מתבצעת במטבחים שונים מעל הכיריים. כדי להפחית את עוצמת הרעש של המכשיר מומלץ לבחור באופציה של סחרור אוויר שבה האוויר עובר הליך של סינון. לעומת זאת בהליך של זרימת אוויר, אם קוטר הצינור הוא קטן מ – 120 ההנדימן מתקין צינור בקוטר שגודלו 150 מ"מ עבור פליטת האוויר לתעלת האוויר או לחלל הפתוח.
  • קולט אדים לי ונט – את הקולטים האיכותיים הללו מתקין ההנדימן במרחק שנע בין 80-60 ס:מ מעל הכיריים כדי ליצור בטיחות ולמנוע דליקה. הקולט הטלסקופי מוצמד לחלק התחתון של ארון המטבח העליון.
  •  קולט אדים ארובה  – קולטי אדים שיש בהם ארובה הם מתקדמים פחות, אך ההרכבה שלהם הרבה יותר מורכבת לאור העובדה שההנדימן אמור לחבר הן את הקולט והן את הארובה באופן מדויק, כך שיהיו ממוקמים בדיוק מעל הכיריים. אם מדובר בקולט ללא זכוכית ההנדימן מתקין את וו התלייה הפנימי, מחליט על מיקומה של הארובה מתקין את התפס החיצוני ואת צינור הוצאות האוויר, מרכיב את הארובה ומחבר את הצינור. לאחר מכן הוא מניח את קולט האדים על התפס ומקבע אותו. קולט שיש בו זכוכית ההנדימן מתקין את וו התלייה במקום שנקבע ולאחר האיזון שלו הוא מחבר את צינור הוצאת האוויר מעל וו התלייה. מניח את הזכוכית על קולט האדים ומהדק זאת באמצעות הברגים. לאחר מכן מניח את שתי הארובות מעל גוף קולט האדים ומבצע התאמה של גובה הארובה ומקבע זאת עם בורג ביטחון.
  • התקנת קולט אדים elica – מחברים את הקולט לארון העליון במטבח במרחק שנע בין 80-60 ס"מ.
  • התקנת קולט אדים סימנס  – ההנדימן מחבר את קולט האדים על פי הוראות היצרן. 

 

icon

המחיר יכול לנוע בין 300-1200 ש"ח ויכול להשתנות לפי סוג הקולט, קולט שיש לו ארובה דורש עבודה מורכבת יותר ולכן הוא יהיה יקר יותר מקולט ללא ארובה.

icon

רצוי לעדכן את ההנדימן מספר שעות לפני על מנת להערך להתקנה, כדאי לציין בשיחה הטלפונית את סוג הקולט.

תוכן עניינים

אזורי שירות

צרו איתנו קשר