הרכבת שולחן סנוקר

הרכבת שולחן סנוקר במהירות עם הנדימן מוסמך

במעמד קניית השולחן קיימת דילמה גדולה – להרכיב לבד או להזמין מתקין או הנדימן מקצועי. במעמד הקנייה ההתלבטות הקשה קשורה לעניינים כספיים, התקנה על ידי מתקין תעלה כסף. ומהצד השני, התקנה עצמית תחסוך לכם כסף. אם זאת, האופציה השנייה, לא כדאית לצרכנים. מרבית מהצרכנים יעדיפו התקנה מקצועית, ללא כאבי ראש, וללא בזבוז זמן ומשאבים יקרים מאוד. בדף זה, טופ הנדימן מספרים אודות שלבי ההרכבה, והאם זה באמת שווה את זה, כל המידע כאן.

הזמינו מתקין מקצועי להרכבת שולחן סנוקר
כולל הצעת מחיר טלפונית חינם
התקנה מהירה ואיכותית

חייגו כעת:
055-970-5881

הרכבת שולחן סנוקר

הכירו את שולחן הסנוקר – המשחק האהוב ביותר

שולחן הסנוקר הינו שולחן הנתמך על ידי 4 קורות עץ חזקות, הוא מודרני וממכר לא פחות מהעבודה. על גבו, ניתן יהיה לראות מעטפת ירוקה המדמה שטח מגרש ירוק, בדיוק כמו בכדורגל. הרכבת שולחן סנוקר היא משימה לא פשוטה בכלל, הדורשת מידת כישרון, השקעה לפרטים, וזמן פנוי. השולחן משמש עבור משחקים חברתיים רב משתתפים, הוא נפוץ בעיקר בבתים פרטיים ומשרדים.

שולחן הסנוקר מתאים לקהל נישתי, החובב את שיטות המשחק המודרניות-מיושנות. במקרים מסוימים, השולחן נפוץ גם במשרדים שנוטים לעזור לעובדים לנהל את השגרה הרבה יותר טוב. בדומה לקונסלות משחק, שולחן הסנוקר ממכר, מעביר את חווית ההפסקה טוב יותר. ברוב המקרים, הרכבת שולחן סנוקר נעשית על ידי בעלי מקצוע מוסמכים – הנדימנים מוסמכים, מתקינים, ועוד. ביצוע המשימה בצורה עצמית יכולה לגרור סיכונים רבים – התקנה עצמית דורשת ידע מקצועי.

הרכבת שולחן סנוקר – מהם שלבי ההרכבה?

הרכבת שולחן סנוקר מתבצעת בהתאם להנחיות ההרכבה של היצרן ועל ידי מומחה או הנדימן. כדאי להגיע אל ההרכבה עם הכלים המתאימים, הניסיון העשיר, והידע המקצועי בהרכבת ריהוט. ניתן להיעזר במדריכים ב־YouTube, או במדריכים הכתובים בטקסט, בדיוק כמו המדריך שלפניכם. אז איך מרכיבים שולחן סנוקר בצורה נכונה ויסודית? מהם שלבי ההרכבה המלאים? הנה המדריך:

  1. בשלב הראשון: החליטו על המקום הייעודי – בתחילה, החליטו על המקום שבו תרצו להציב את שולחן הסנוקר שלכם – בחדר המשחקים, בעליית הגג, בגינה, או במקומות אחרים. ללא ספק, שולחן סנוקר דורש מקום גדול – הן לשחקנים, והן לשולחן. בחרו במקום המתאים.
  2. בשלב השני: הכינו את כלי העבודה – מבעוד מועד, כדאי להכין מראש את הכלים שבהם נשתמש לעבודה. הכלים יהפכו את העבודה שלנו לאפקטיבית ומהירה יותר. ניתן להיעזר בכלים כמו – מברגה חשמלית, פטיש, וכלים ייעודים ואחרים.
  3. בשלב השלישי: הרכבת הרגליים אל מסגרת העץ – כעת, מתחילים בעבודה האמתית. פרסו את כל החלקים, מיינו אותם על פי הסדר הנכון, והתחילו לעבוד. בתחילה, הציבו את מסגרת העץ העליונה על הרצפה. לאחר מכן, חברו את רגלי העץ התחתונות אל מסגרת העץ הגדולה באמצעות הברקים והמברגה. שימו לב: בחוברת ההדרכה ניתן יהיה לבדוק מהם הברגים שמתאימים למשימה.
  4. בשלב הרביעי: הרכבת הלוח אל מסגרת העץ – בשלב זה, יש להרכיב את לוח המשחק העליון אל מסגרת העץ התומכת. הרכיבו זאת בצורה נכונה ועדינה. יש להרכיב את לוח המשחק אל מסגרת העץ באמצעות הברגים המצורפים, ברגי ההברגה, או הברגים הנוספים. ניתן לעיין בחוברת ההדרכה לקבלת מידע נוסף.
  5. בשלב החמישי: הדבקה של בד המשחק הירוק – יש להדביק את בד המשחק הירוק אל לוח המשחק. בהוראות ההרכבה המפורטות ייתכן שתדרשו לעשות חורים על גבי הבד הירוק, לצד כיסי הכדורים. בצעו זאת על פי הוראות ההרכבה.

 

אלה הם חמשת השלבים המפורטים להרכבת שולחן סנוקר בצורה נכונה ויסודית. כמובן, ישנם שלבים נוספים שיתווספו לתהליך! לדוגמא – חיבור כיס הכדורים, הרכבה של המעקה, ופילוס. להמשך התהליך מומלץ לעיין בחוברת ההרכבה של היצרן, מומלץ לא לדלג על אף סעיף בחוברת.

להרכיב לבד או להזמין הנדימן מקצועי – מה עדיף?

הרבה עצמית דורשת הרבה מאוד תנאים – זמן פנוי, ניסיון, ידע מקצועי, כלים ייחודיים, סביבה, ועוד. אם נודה באמת, לא לכולנו יש את כל המרכיבים בעסקה. לפיכך, מרבית מהצרכנים בוחרים מתקין. לעומת התקנה עצמית, הנדימן מקצועי או מתקין שולחנות סנוקר יספקו לכם הרבה מאוד ערך מוסף – חיסכון מרבי בזמן, התקנה מקצועית, ללא כאבי ראש או הפתעות בדרך, ושירות ותמיכה אישית. 

ללא ספק, מדובר ביתרונות שאי אפשר להתכחש אליהם. אם זאת, התקנה עצמית תחסוך לכם כסף. ומהצד השני, התקנה עצמית מכילה הרבה מאוד סיכונים – פגם או שברים למוצר עכב טעויות, ועוד. ללא צל של ספק, בחירת מתקין או הנדימן מקצועי להרכבת שולחן סנוקר היא בחירה טובה מאוד. כדאי ומומלץ לבחור בהנדימן מקצועי, לא חובבן שמכיר את העבודה 100%. בחרו בצורה חכמה.

מחפשים הנדימן מקצועי להרכבת שולחנות סנוקר? הכירו את חברת טופ הנדימן! המומחים שלכם. טופ הנדימן מרכיבה את כל סוגי השולחנות והריהוט – הרכבות והתקנות קלות, וכמובן כיסאות. כל השירותים במקום אחד, אחריות מלאה על העבודה בהתחייבות. לפרטים נוספים צרו איתנו קשר.</b

תוכן עניינים

אזורי שירות

צרו איתנו קשר