הנדימן פתח תקווה

הנדימן בפתח תקווה שמגיע במהירות

מחפשים הנדימן בפתח תקווה והסביבה? נמאס לכם לרדוף אחרי בעלי מקצוע שלא חוזרים אליכם או שלא מגיעים באמת וגובים מחיר מופקע? תכירו את טופ הנדימן, חברתנו מספקת רק בעלי מקצוע מקצועיים שעברו את כל ההסמכות הנדרשות על מנת להעניק לכם שירות אמין ואיכותי עם מחיר משתלם.

הזמנת הנדימן בפתח תקווה עד 60 דקות אצלכם
כל התיקונים לבית במקום אחד!
מחירים הכי זולים באזור

להזמנות חייגו כעת:
055-970-5881

הנדימן פתח תקווה

שירותי הנדימן פתח תקווה

  • התקנת מאוורר תקרה בפתח תקווה – מתקין מוסמך שמעניק 5 שנות אחריות על העבודה, מתקינים את כל הסוגים כמו סטאר, פסיפיק ריו, סמיקום ועוד.. ניתן להזמין מאוורר תקרה טלפונית ונגיע איתו או להתקין עם מאוורר שאתם רכשתם.
  • הרכבת רהיטים בפתח תקווה – הרכבת כל סוגי הרהיטים בפ"ת כמו ארון איקאה / אייס, מיטות, ספות, שולחנות, שידות, מיטות ילדים, ניתן גם לבצע פירוק והרכבה (במידה ועוברים דירה)
  • תליית מנורות – ניתן לתלות מנורות קיר או מנורות צמודות תקרה, המחירים משתנים בהתאם לסוג העבודה ולזמן העבודה שלוקח להתקין את המנורות (בדר"כ מנורות צמודות תקרה זה עניין של דקות ספורות) כמובן שיש לנו גם רישיון חשמלאי שנציג מיד בכניסה לביתכם.
  • התקנת קולט אדים בפתח תקווה – רכשתם קולט אדים חדש? ההתקנה בדרך כלל מורכבת לא ניתן להתקין ללא ידע מוקדם, אנחנו מתעסקים עם כל הדגמים של קולטי האדים לרבות: בוש, לי ונט, ארובה, elica ועוד.. התקנה הכי זולה באזור – מתחייבים על המחיר הכי זול בפתח תקווה.
  • שירותים נוספים כמו: תליית ערסל מהתקרה, תליית ערסל מקרמה, תליית טלוויזיה, התקנת וילונות, התקנת חבלי כביסה, החלפת רצועה בתריס גלילה ידני או חשמלי, החלפת שקע חשמל, תליית מדפים או תמונות, ועוד ועוד.. כל התיקונים לבית בפתח תקווה במקום אחד.

להזמין הנדימן או לנסות לבד?

כאשר אנחנו מנסים להרכיב ארון או מיטה לבד זה באמת נראה די פשוט כאשר מסתכלים על המיטה בחנות אנחנו תמיד נוטים לזלזל בהרכבה ואומרים שזה 2-3 חלקים, אבל חברות כמו איקאה / אייס בדרך כלל מביאות את הארון או המיטה או כל דבר שתרכיבו עם המון חלקים, סוגי ברגים שונים, וכל הכלים בעצם להסתבך, אז לנו יש את הפיתרון המושלם, מזמינים את טופ הנדימן ולא מסתבכים בהתקנה.

 

תוכן עניינים

אזורי שירות

צרו איתנו קשר