הנדימן בזכרון יעקב

הנדימן מומלץ בזכרון יעקב

זכרון יעקב, הינה מועצה מקומית, נוסדה בשנת 1882 כמושבה, וב־1950 הוכרזה כמועצה מקומית, רשמית במדינת ישראל. המועצה המקומית, זכרון יעקב, מונה כ־25,000 תושבים ונמצאת במחוז חיפה. מהנתונים שמופיעים, זכרון יעקב עולה בכמות האוכלוסייה בכ־1.6% מדי שנה. גם במחוז החיפה, בזכרון יעקב והסביבה, טופ הנדימן מספקת את שירותיה בגאווה רבה, מחירים נוחים.

הזמנת שירותי הנדימן עד לבית בזכרון יעקב והסביבה
כל סוגי ההתקנות והתיקונים לבית
תוך 30 דקות אצלכם
055-970-5881

הנדימן בזכרון יעקב

הזמנת הנדימן בזכרון יעקב – מחירון מעודכן

הזמנת הנדימן בזכרון יעקב תעלה לכם החל מ־150 ₪ ועשויה לכלול שינויים עד ל־350 ₪. המחירים תלויים רבות בסוג העבודה, זמן העבודה, החומרים הנלווים, מורכבות העבודה והקושי, ועוד. בעבודות מסוימות ומורכבות, העלות תהיה פר עבודה ולא פר שעה או קריאת שירות. לדוגמא: הדבקת טפטים, תיקון שפכטל וצבע, וכן, עבודות מורכבות הדורשות זמן והשקעה מרבית.

אז כמה יעלה לכם להזמין הנדימן בזכרון יעקב? לפניכם טבלת מחירון עדכנית:

סוג השירות מחיר משוער
הזמנת הנדימן לביקור בית בזכרון יעקב (עד 30 דקות הגעה) החל מ-250 ש"ח לשעת עבודה
התקנת מנורות או תאורה לבית או למשרד (ניתן לקבל הנחה להתקנת מספר גופי תאורה) החל מ-200 ש"ח
התקנת וילונות בזכרון יעקב (הוילון עליכם) החל מ-300 ש"ח
התקנת קולט אדים בזכרון יעקב החל מ-350 ש"ח
הרכבת רהיטים – שולחנות, כיסאות, מיטה, מיטת תינוק: חשוב לציין – מתקינים רק רהיטים סגורים בקרטון – רהיטים שזזים מבית לבית  בדר"כ חלקים נאבדים בדרך ולכן זה מקשה על תהליך ההרכבה החל מ-250 ש"ח

*המחירים בהערכה גסה בלבד וצפויים להשתנות במועד ההזמנה.

באילו מקרים נזדקק לשירותיו של הנדימן?

הנדימן מספק מענה על מגוון רחב של פתרונות ויהיה זמין עבורכם בשלל מצבים קלים וגדולים. אז באילו מקרים נזדקק לשירותיו המקצועיים של ההנדימן? הנה מספר מקרים אפשריים: הראשונה, הרכבת ריהוט. הזמנתם ריהוט חדש מאיקאה או מנגר פרטי? זקוקים להתקנה והרכבה? הנדימן יגיע עד לביתכם וירכיב את כל הריהוט הנדרש. 

השנייה, תלייה של מוצר חדש. גם במקרים שקניתם מוצר הדורש תלייה, תזדקקו ליד מכוונת. גם אם מדובר בנורה פשוטה, טלוויזיה, או ריהוט, תזדקקו להנדימן. השלישית והאחרונה, התקנה. זקוקים להתקנה כזאת או אחרת? וילון ידני או תריס חשמלי? קולט אדים או גריל גז? טפטים? הזמנת הנדימן תהיה בחירה מצוינת. אלה הם שלושת הסיבות והתרחישים האפשריים לשירותיו של הנדימן. שירותיו של הנדימן מקצועי תחסוך לנו שעות עבודה רבות, התעסקות, כאבי ראש, ולעיתים כסף.

הנדימן בזכרון יעקב והסביבה – הכירו את טופ הנדימן

טופ הנדימן מתמחה בשירותי הנדימן עד הבית, הכוללים, הרכבה, תלייה, או התקנה מקצועית. השירות כולל אחריות של עד 12 חודשים, מחירים משתלמים, הגעה ועמידה בזמנים. מחפשים הנדימן בזכרון יעקב והסביבה? הכירו את טופ הנדימן, שירות מהלב. השירות בא לתת מענה לצרכנים הנדרשים להתקנת ריהוט חדש, אביזר לבית, או התקנה המצריכה אדם מומחה, בעל מקצוע.

אז למה לבחור דווקא בחברת טופ הנדימן? הסיבה הראשונה, שירות אישי וסובלני. אצלנו, בטופ הנדימן, הלקוח נמצא במקום הראשון, שירות אישי, סובלני, ואדיב מובטח. הסיבה השנייה, 

מקצוענות. בטופ הנדימן בכל יום לומדים דבר חדש, יש לנו ניסיון מקצועי של 20 שנה בתחום. הסיבה השלישית, אחריות של 12 חודשים. צוות טופ הנדימן מעניקה אחריות של עד 12 חודשים על כל סוגי העבודות. הסיבה הרביעית, ביקורות והמלצות. מגוון רחב של המלצות וחוות דעת חיוביות, לקוחות ממליצים. הסיבה החמישית, פריסה ארצית. טופ הנדימן מספקת שירות בפריסה ארצית.

להזמנת הנדימן בזכרון יעקב והסביבה התקשרו עכשיו – 055-970-5881

תוכן עניינים

אזורי שירות

צרו איתנו קשר