תליית ערסל מהתקרה

תליית ערסל מהתקרה עם מחיר נוח

עד לא מזמן אנשים נהנו מישיבה בערסלים אשר היו תלויים בין העצים בפיקניקים ובטיולים בטבע. אך בשנים האחרונות נושא הערסלים עבר גם הביתה ובבתים רבים אפשר לראות ערסלים מחומרים שונים אשר מותקנים בחצרות ובמרפסות, לנוחותם הרבה של בני הבית שמחפשים שלווה ורוגע לאחר יום העבודה ובסופי השבוע. 

התקנת ערסל מהתקרה

איך מבצעים תליית ערסל מהתקרה

בשלב ראשון ההנדימן בוחן את משקלו של הערסל ואת משקלו של בן המשפחה בעל המשקל הגבוה ביותר מבין בני הבית וזאת כדי שהערסל יותאם לכל אחד מבני המשפחה מהאדם בעל המשקל הנמוך ביותר ועד האדם בעל המשקל הגבוה ביותר.

לצורך ביצוע התקנת ערסל תלייה מהתקרה, בוחרים במיקום האסטרטגי הנכון ביותר. בהתחשב בעובדה שמי ששוכב בתוך הערסל נע לצדדים, יש למצוא עבור הערסל מקום שיש בו מרחב גדול כך שהימצאותו של אדם בתוך הערסל לא תפריע למעבר וגם לא תפגע בחפצים, כמו לדוגמה בעציצים כשהוא מתנדנד להנאתו.

בתקרת רביץ קודחים חור באחת מקורות ברוחב של התקרה. בתקרת בטון קודחים חור בעזרת מקדחה חשמלית ומקדח 8 מ"מ. מכניסים את בורג הג'מבו הארוך בעל הוו בקצהו התחתון לחור עד כמה שאפשר ואת יתרת הבורג מחדירים על ידי סיבוב של מוט ברזל. במרחק 30-20 ס"מ מבצעים חור נוסף בתקרה וגם שם מחדירים בורג ג'מבו בדרך זהה. כך מחברים את תליית ערסל מקרמה מהתקרה בדרך בטוחה, לאחר בדיקה שהכול תקין.

מדוע להזמין בעל מקצוע

תליית ערסל היא עבודה עם אחריות רבה וזאת לאור העובדה ששוכב בתוך הערסל אדם שעלול ליפול על כל המשתמע מכך, אם ההתקנה לא בוצעה כראוי. זו הסיבה שלצורך תליית ערסל תקרה יש להזמין הנדימן מעולה שביצע כבר התקנות של ערסלים במקומות שונים וקיבלתם עליו המלצה מחברים או קרובי משפחה אשר מרוצים משירותיו.

כמה זה עולה 

שירות זה של הנדימן עולה בדרך כלל בין 250-200 ₪ עבור תליית ערסל אחד. אם מדובר בכמות גדולה יותר או בהתקנה מורכבת שארכה זמן ארוך יותר, העלויות יהיו מעט גבוהות יותר.

תליית ערסל

תוכן עניינים

אזורי שירות

צרו איתנו קשר