התקנת חבל כביסה

במדינה חמה כמו ישראל בדירות ובבתים שבהם הדבר אפשרי מבחינת מקום, העדיפות של משפחות רבות היא לבצע תלייה של הפריטים השונים שהם רטובים לאחר הכביסה, על גבי חבלי כביסה יציבים ונוחים לשימוש. בדירות החבלים ממוקמים בדרך כלל בחלק החיצוני של מרפסת השירות ומאחוריהם קיים מסתור כביסה ובבתים פרטיים תולים חבלי כביסה בין כמה עמודי מתכת בחצר הבית.

התקנת חבלי כביסה עם מחיר מבצע!
חבלי כביסה מתכווננים ואיכותיים במיוחד
התקנה מהירה ואיכותית

לפרטים נוספים חייגו כעת:
055-970-5881

התקנת חבל כביסה

התקנת חבלי כביסה

דרך הפעולה עבור התקנת חבלי כביסה היא מאד פשוטה והנדימן מיומן מבצע זאת בממוצע תוך שעת עבודה פחות או יותר. הוא מביא אתו את כל החפצים שיסייעו לו לבצע זאת. חבל איכותי גמיש אשר מותאם לתליית כביסה, מברג, מספריים, מפתח 8 או בוקסה, 10 שייבות, 10 גלגלים ומפתח 10. 

מתכננים את החבל כך שיגיע מקצה לקצה ברוחב של כל מסתור הכביסה. מחברים גלגל בצד הרחוק במרפסת, סוגרים אותו באמצעות שייבה מרכיבים את האום וסוגרים עד הסוף, עד שרואים שהרולר יציב ואינו זז. לאחר מכן מרכיבים בדרך זהה את הגלגלים בצד השני של החבל אך לא סוגרים עד הסוף. 

מעבירים את החבל בכל שורה מקצה לקצה, דרך החור שקיים בגלגל וכך מבצעים זאת בכל חמש השורות כך שנוצרים חבלים כפולים. מעבירים את קצה החבל עד נקודת האמצע, משאירים ברזרבה כ – 10 ס"מ וגוזרים או חותכים את החבל באמצעות סכין. 

לאחר מכן משחילים את החבל לאביזר דמוי הטבעת לצורך התקנת מתלה כביסה בצד אחד ולאחר מכן מוסיפים גם את הצד השני. מחזקים היטב באמצעות המפתח את האומים, עד שהסגירה היא מהודקת אך לא עד הסוף. נותר השלב האחרון שהוא מתיחה של החבל, בדיקה שהרולר אכן מתוח עד הסוף ובשלב זה מבצעים סגירת סופית ומהודקת של כל אחד מהחבלים הכפולים.

מתקין חבלי כביסה עם מחיר נוח

הנדימן מומחה מבצע פעמים רבות התקנת חבלי כביסה כיוון שמדובר בצורך בסיסי של כל משפחה. החבלים האיכותיים והאביזרים הנלווים מאפשרים התקנה מהירה ויעילה ולכן ברוב המקרים הדבר אורך כשעה בלבד.

העלות של הנדימן עבור ביצוע הפעולות הללו תלויות בזמן ההתקנה אך טווח המחירים הוא 250-100 ₪ בלבד להתקנה בלבד (לא כולל המסילות, החבלים, וכו'..)

איפה מתקינים מתלה כביסה?

חבלי כביסה התקנה אידיאלית היא במרפסת השירות, כיוון שהקבלנים הבונים את המבנים מייעדים לכך מקום זה. קיים מרווח ייעודי לכך בין הקיר החיצוני של מרפסת השירות לבין מסתור הכביסה. הרוחב של מיקום החבלים משתנה על פי רוחבה של מרפסת זו.

לקוחות רבים מעדיפים להתקין חבלי כביסה גם בתוך המרפסת וזאת כדי שאפשר יהיה לתלות כביסה במקום שהוא בתוך הבית, כדי ליצור מרחב תלייה נוסף. זוהי אופציה נוחה מאד למשפחות שיש בהם הרבה מאד כביסה ובמיוחד עבור העונה הגשומה שבה הכביסה שנמצאת בחוץ מתייבשת לאט מאד לאור מזג האוויר.

התלייה בפנים מתאימה גם למשפחות שסובלות מתופעה של יונים אשר מקננות ליד מסתור הכביסה וזאת לאור הקרבה למזגן שפולט חום או למייבש הכביסה שגם הוא פולט חום. כיוון שהן מלכלכות מאד את הכביסה, לקוחות רבים מעדיפים שלא תהיה כביסה מחוץ לבית אלא רק בתוכו. 

בעלי בתים פרטיים או דירות גן, חבלי כביסה התקנה מתבצעת באחת מפינות הגינה כדי שהכביסה הרטובה לא תפריע למעבר בתוך הגינה. ההנדימן מקים מוטות ממתכת או מחומר אחר ומותח חבלים מקצה לקצה על פי האורך של השטח שהוקצה לכך. כך אפשר ליהנות מכמות גדולה של חבלים שמספיקים לכמות גדולה של ביגוד.

תוכן עניינים

אזורי שירות

צרו איתנו קשר