הנדימן באור עקיבא

הנדימן באור עקיבא שמגיע במהירות

אור עקיבא נוסדה בשנת 1951 ובשנת 2001 הוכרזה כעיר רשמית במדינת היהודים, מדינת ישראל. העיר, אור עקיבא, מונה כ־20,000 תושבים עם יחס גדילה שנתי של 2.2%. אור עקיבא, נמצאת בצידה של חדרה, ונחשבת במחוז חיפה, מחוז הצפון. לצד העיר, עומדים שני כבישים ראשיים: כביש 2 ו־4. לצד העיר, אור עקיבא, תוכלו למצוא את המועצה חוף הכרמל, קיסריה, וכמובן העיר חדרה וחיפה.

מגוון שירותי הנדימן באור עקיבא והסביבה
כל התיקונים לבית
עם מחירים נוחים
חייגו להזמנות:
055-970-5881

הנדימן באור עקיבא

הנדימן באור עקיבא – מה זה בכלל?

אז מה זה בכלל הנדימן? הנדימן הינו אדם שעבר את לימודיו בהצלחה וקיבל את התואר ״בעל מקצוע״, במילים פשוטות, הנדימן. למעשה, הנדימן הינו בעל מקצוע רב תחומי. בעל מקצוע רב תחומי הינו בעל מקצוע המתמחה במספר רב של מקצועות. לדוגמא: הנדימן מתמחה בהתקנות, תיקונים קלים לבית, שירותי תלייה והרכבת ריהוט, ושירותים נוספים הנדרשים בבית או בעסק. הנדימן באור עקיבא מספק את שירותיו במחוז חיפה והצפון, באור עקיבא והסביבה הצפונית.

זקוקים להנדימן מקצועי? מעוניינים בתיקון קל לבית? הרכבת ריהוט חדש? התייעצו איתנו.

שירותי הנדימן באור עקיבא – כמה נשלם עבור הזמנת הנדימן?

חברת טופ הנדימן מספקת מגוון רחב של שירותים לקהל הצרכני. לדוגמא: שירותי אינסטלציה, תליית ריהוט ואביזרים נלווים, תיקונים קטנים לבית, הרכבת ריהוט ומוצרים, שירותי חשמל, עבודות שפכטל וצבע, ושירותים נוספים ואחרים. הידעתם? הנדימן מתמחה במעל 30 שירותים ומשימות. המחירים לצרכן עבור הזמנת קריאת שירות מתחילים ב־150₪ ויכולים להגיע עד ל־250₪ בממוצע. הצעת המחיר מורכבת מסוג העבודה או המשימה, החומרים, מורכבות העבודה, ושעות העבודה.

כמה עולה להזמין הנדימן באור עקיבא? מחירון:

סוג השירות מחיר משוער
תליית מנורות באור עקיבא החל מ-200 ש"ח (למנורה) יתכן מחיר זול יותר לכמות
התקנת מקלחון החל מ-300 ש"ח
תליית מדפים החל מ-150 ש"ח למדף
תליית תמונות על קיר בטון / גבס באור עקיבא החל מ-100 ש"ח לתמונה
החלפת שקע חשמל באור עקיבא / הוזזת שקע חשמל החל מ-250 ש"ח
התקנת וילונות באור עקיבא החל מ-300 ש"ח
הרכבת ארונות באור עקיבא החל מ-300 ש"ח
הרכבת פינת אוכל החל מ-300 ש"ח
התקנת/הרכבת גריל גז החל מ-280 ש"ח
התקנת בר מים החל מ-300 ש"ח
התקנת חבלי כביסה כולל גלגלים וכולל החבלים (איכותי עם אחריות) החל מ-320 ש"ח

*המחירים צפויים להשתנות ומהווים הערכה גסה בלבד, המחירים משוערים.

מה עדיף – להזמין בעל מקצוע אחר או הנדימן?

ברוב המקרים, מרבית מבעלי המקצוע מתמחים במקצוע אחד בלבד. כאן, החיסרון הבולט מכל. לעומת זאת, הנדימן או חברת הנדימנים מתמחה במגוון רחב של מקצועות. לכן, היתרון בולט. בנוסף, הנדימן יספק לכם שירות אישי ועממי, סובלנות, זמינות רבה, וכמובן בונוסים על חשבון הבית. לעומת זאת, הזמנת בעל מקצוע אחר תהיה תמיד עם תחושה של אי זמינות, חוסר ורצון לשרת, ושירות. זקוקים להרכיב ארון חדש מאיקאה? תליית מנורה? או התקנת מוצר אחר? הנדימן זה הפתרון.

חברת טופ הנדימן מבטיחה לספק מחירים הוגנים וראויים, שירות עם המון סבלנות, ואחריות מלאה. לחברתנו, יש את הניסיון, הכלים, והיכולות לבצע כל סוג של משימה ועבודה בבית. אנחנו חוסכים לכם זמן וכאבי ראש, התעסקות רצופה, ושירותים מקצועיים עד לבית הלקוח, בכל עיר בישראל. אז למה כדאי לבחור דווקא בנו? אנחנו מבינים את הצורך, את הדרישה, ועושים הכל שתהיו מרוצים. מלבד זאת, יש ברשותנו ניסיון של 20 שנה, ביקורות והמלצות רבות, והלקוח תמיד נמצא ראשון.

לפרטים נוספים, ייעוץ והכוונה מקצועית, ולקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו – 055-970-5881

תוכן עניינים

אזורי שירות

צרו איתנו קשר