הנדימן בתל אביב

הנדימן בתל אביב מזמינים רק מהטובים ביותר

מחפשים הנדימן בתל אביב? מצאתם! העיר תל אביב נחשבת כאחת הערות הבולטות ביותר בישראל, היא העיר המרכזית והגדולה בכל גוש דן. למעשה, העיר תל אביב נחשבת כאחת הערים הגדולות ביותר בישראל, היא נמצאת במקום השני. העיר תל אביב נמצאת בחוף הים התיכון ועם אוכלוסייה של כמעט 450,000 תושבים. בעיר תל אביב תוכלו למצוא אתרי תיירות מרהיבים, פנאי וחיי לילה, מלונות לשהייה לילית ויומית, ואירועים מסקרנים שמתרחשים מידי חודש. בתל אביב יפו ישנה דרישה גדולה עבור שירותי הנדימן – למשרדים, לעסקים מקומיים, ולבתים פרטיים. מחפשים הנדימן מקצועי בתל אביב? טופ הנדימן כאן עבורכם ותשמח לספק את שירותיה.

הזמנת הנדימן בת"א והסביבה
מספקים את כל סוגי התיקונים לבית ולמשרד
עובדים עם מחירון ומחירים משתלמים

להזמנות חייגו כעת:
055-970-5881

הנדימן בתל אביב

שירותי הנדימן בתל אביב – מה אנחנו מספקים

זקוקים לעזרה בבית? במשרד? או בעסק המקומי בתל אביב? שירותי הנדימן בתל אביב כאן לשרותכם. שירותי הנדימן מסופקים ע"י בעלי מקצוע איכותיים, ניתנים להתאמה, ונחשבים כדרך נפלאה לפתרון בעיות. לא משנה מהי הבעיה, הנדימן יספק עבורה את הפתרון האידיאלי. זמן ההגעה המשוער הוא בין 30-60 דקות. אז מה אפשר למצוא אצלנו? מהם השירותים שטופ הנדימן מספקים? הנה רשימה צנועה:

  1. שירותי חשמל – טופ הנדימן מבצעים עבודות קטנות בחשמל, החל מהתקנת שקע נוסף בקיר, ועד להחלפת שקעים וטיפול בתקלות קטנות ואחרות. ההנדימנים שעובדים דרכינו הם בעלי רישיון של חשמלאי מוסמך, הם המומחים שיעזרו לכם לטפל במגוון בעיות חשמל ותקשורת.
  2. תלייה והתקנה – חברת טופ הנדימן מתמחה בתליית טלוויזיות, מדפים, ווילונות, מראות, גופי תאורה, מערכות אלקטרוניות, ומוצרים ואביזרים שונים בבית הלקוח. בנוסף, אנחנו, טופ הנדימן, מתמחים גם בהתקנת מערכות קולנוע ביתי. כל אביזר שנדרש לו התקנה או תלייה, הצוות של טופ הנדימן ישמח לעזור.
  3. שירותי תיקונים בנגרות – חברת טופ הנדימן מחזיקה את כל הציוד הדרוש, החל ממסורים חשמליים, ועד לציוד שנדרש עבור תיקונים קלים וקטנים בנגרות. אנחנו מבצעים חיתוכים וקיצורים של דלתות, ניסור מדפים לגודל הרצוי, ושירותים נוספים.
  4. שירותי אינסטלציה ונזילות – טופ הנדימן מתמחים גם בשירותי האינסטלציה ואיתור הנזילות. בעת הגעה לבית הלקוח, אנחנו יכולים להחליף ברזים, לתקן, להתקין ראשים וברזים חדשים, ולסייע במניעת דליפות ואיתורם בצורה המקצועית ביותר.
  5. הרכבת רהיטים -לעיתים, הרכבת רהיטים היא משימה מורכבת ומסובכת, במיוחד רהיטי איקאה. קניתם ריהוט חדש מאיקאה או מחברה אחרת? מעוניינים בהכוונה או בהרכבה מקצועית? טופ הנדימן ישמח לסייע לכם בהרכבת הריהוט הנדרש.

גם אם קיימת משימה שלא רשימה באחד מהסעיפים, טופ הנדימן ישמח לצאת לעזרתכם, בכל בעיה ומשימה. חברת טופ הנדימן מתחייבת לבצע את כלל המשימות בצורה המקצועית והיסודית ביותר, תוך הקפדה על כללי בטיחות, ועל מחיר הוגן וישר ללקוחות. כל המשימות במקום אחד, רק בטופ הנדימן.

מחירון עבודות הנדימן בתל אביב לשנת 2022

ישנם עשרות שירותים של הנדימנים, הרבה התמחויות ומקצועות, ולכל משימה או התמחות מחיר משלה. בפסקה זו, חברת טופ הנדימן מסכמת לכם את כלל עבודות ההנדימן עם המחירים המשוערים לשנת 2022. אז מהם אותם השירותים? כמה זה בדיוק עולה? הנה מחירון משוער לשנת 2022 עבור הזמנת הנדימן בתל אביב:

סוג השירות מחיר משוער
מחיר עבור הרכבת רהיטים מאיקאה החל מ- 250 ₪
המחיר של איתור נזילות מים החל מ- 600 ₪
העלות עבור התקנה או תליית טלוויזיה החל מ- 160 ₪
המחירים עבור שירות קיצור דלתות החל מ- 500 ₪
העלויות עבור שירותי אינסטלציה כלליים החל מ- 150 ₪
המחירים עבור ביצוע עבודות חשמל החל מ- 250 ₪
מחיר לשעת עבודה עבור תיקונים קטנים בבית החל מ- 200 ₪
תיקונים תריסים חשמליים / רגילים לבית החל מ- 150 ₪


*המחירים הם עבור העבודה בלבד, אביזרים ורכיבים נוספים יהיו בתוספת תשלום.

להתייעצות ולקבלת מחירים מלאים עבור כלל השירותים שבהם אנו תומכים התקשרו עוד היום.

למה דווקא טופ הנדימן – היתרונות שלנו

חברת טופ הנדימן הוקמה במטרה לספק שירותי הנדימן מקצועיים, איכותיים, וללא פשרות. טופ הנדימן מכירה הכל, חוותה הכל מהכל, מכירה את כלל התחומים והנושאים, ועם ניסיון של לא פחות מ- 20 שנה. בטופ הנדימן הלקוחות חווים תודעת שירות אחרת לגמרי, מחירים מצוינים והוגנים, ועבודות יסודיות בהחלט. אז למה דווקא טופ הנדימן בתל אביב? הנה כמה יתרונות אודות החברה:

  1. ניסיון של 20 שנה ויותר – לחברת טופ הנדימן יש הרבה מה להציע, החל ממצוינות, ועד לניסיון רב. החברה מגיעה אליכם עם ניסיון של לא פחות מ- 20 שנה, ועובדים שיודעים את עבודתם בצורה המקצועית והטובה ביותר.
  2. אין התחייבות, הצעת מחיר בחינם – לעומת חברות אחרות, טופ הנדימן מתחייבת לתוצאות, מציעה הצעות מחיר בחינם וללא כל התחייבות מצידכם. הגעה מהירה עד לבית הלקוח, עבודה יסודית, ומחירים הוגנים. קבלו עוד היום הצעת מחיר בחינם.
  3. עובדים בפריסה ארצית – טופ הנדימן פועלת ותומכת בכל חלקי הארץ, עובדת בפריסה ארצית. לא משנה באיזה מיקום אתם נמצאים, חברת טופ הנדימן תדאג להגיע עד אליכם. הצפון, הדרום, המרכז, ואפילו השרון. פריסה מלאה בכלל האזורים בארץ.
  4. בקרה ואיכות בכל עבודה – אנחנו תמיד לומדים, תמיד מבחנים בעובדים שלנו. מידי שנה, כלל העובדים עוברים בקרת איכות, עוברים הכשרות נוספות, ותמיד מפוקחים ע"י צוות פנימי. בקרת איכות בכל עבודה, משתדלים לספק את הטוב ביותר, לא מתפשרים על פחות ממצוין.
  5. רמת שירות גבוהה ומחירים מצוינים – בגלל הבעיה המרכזית בישראל, מבחינתנו, רמת השירות הגבוהה היא לא בקשה, היא חובה מכלל העובדים. אצלנו תקבלו תודעת שירות גבוהה, הקשבה לכל לקוח, ומחירים מצוינים והוגנים בהתאם לכמות העבודה.

אלה הם חמשת היתרונות הבולטים בשכירת השירותים הכללים מחברת טופ הנדימן. אנחנו עובדים עם יותר מספק אחד, ולכן, גם במקרים שהעובד לא נמצא או חולה, תמיד יש מאחוריו גיבוי, מחליף. אצלנו, זמני ההגעה הם מהמהירים ביותר שתמצאו, עד שעה ואנחנו אצלכם. לפרטים נוספים והזמנת הנדימן בתל אביב התקשרו עכשיו – 055-970-5881

תוכן עניינים

אזורי שירות

צרו איתנו קשר