יכולים להוריד כל כתם? 4 כתמים שלא יורדים מהרהיטים

אתם צריכים לעשות כל מה שאפשר כדי לשמור על הרהיטים בבית שלכם. עם זאת לא פעם תבחינו בכל מיני כתמים שונים שלא בהכרח תצליחו להוריד מהרהיטים השונים. נדגיש כי אם תזמינו חברת ניקיון תוכלו להסיר את הכתמים בצורה אפקטיבית. עם זאת לבד תתקשו מאוד להסיר את הכתם בצורה שתהיה משביעת רצון. לכן אם אתם מתמודדים עם כתמים קשים, אל תלכו עם הראש בקיר כדי להשיג את התוצאה הרצויה. הזמינו חברה שמגיעה עם הידע ועם הניסיון הדרוש להורדת כל כתם אפשרי. לניקוי ספות בתל אביב לחצו כאן, ותוכלו להיות רגועים לגמרי.

כתמי צבע

אחד מהכתמים שהכי קשה להוריד אותם מרהיטים הם כתמי צבע. הרי כמו שאתם יודעים כתם צבע מתייבש במהירות, ומכאן המצב הופך להיות מסובך בהרבה. גם אם תנסו להוריד את הכתם כאשר הוא עדיין טרי, הצבע עלול להימרח על כל הרהיט. לכן ישנה חובה לפעול בזהירות ובצורה נכונה כדי להסיר את הכתם במלואו. לבד תתקשו מאוד להסיר את הכתם בצורה שלא תפגע ברהיט שנמצא אצלכם בדירה. זוהי בדיוק הסיבה שבגללה אנו מציעים לכסות את הרהיטים לפני שמתחילים לצבוע.

כתמי דם

מבלי שתשימו לב תוכלו לראות כל מיני סימני דם שונים על הרהיטים הקיימים בבית. זה יכול להיות כתוצאה מישיבה על הספה או כתוצאה ממשחק של ילדים. לא תמיד תדעו מה מקור הכתם, אך כן תדעו כי מדובר על דם. הרי איזה עוד כתם בצבע אדום יכול להטריד אתכם כל כך? אם תנסו להסיר את הכתם בעצמכם תגלו כי הוא מאוד עיקש. גם אם הוא יירד מעט, עדיין יישאר סימן מסוים. לפיכך מוטב כי תפנו לחברה מקצועית שתגיע עם החומרים המתאימים.

כתמי אקונומיקה

הניקיון עם אקונומיקה הוא כזה שיכול להפיח בכם תחושה נעימה. ישנם כאלה שלא יכולים לסיים את היום מבלי שהם מנקים את הבית שלהם עם אקנומיקה. אך לצד היתרונות של חומר הניקוי הזה, ישנם גם חסרונות שחובה להכיר. כמו שאתם מבינים מדובר על חומר ניקוי שאם הוא נוגע בחלק מהרהיטים הוא משאיר בהם סימן. כתמי אקונומיקה כמעט בלתי אפשרי להוריד, כך שחובה מאוד להשתמש בחומר הזה בצורה זהירה.

כתמי גואש 

הילדים שלכם אוהבים מאוד יצירה? תדאגו שכאשר הם משתמשים בצבעי גואש שיהיו רחוקים מאוד מהרהיטים השונים. הרי לילדים יש את הנטייה למרוח את הצבע בכל מקום שיהיה מספיק קרוב אליהם. אתם לא רוצים למצוא את עצמכם במצב שבו אתם צריכים לנקות כתמי גואש מהרהיטים כי זוהי משימה לא קלה. בשונה מכתמי אקונומיקה יהיה ניתן להסיר את הכתמים האלה אך זוהי עבודה לא קלה. גם כאן יהיה עליכם להזמין חברת ניקוי מקצועית שתעשה את העבודה.

תוכן עניינים

אזורי שירות

צרו איתנו קשר