הנדימן לתחזוקת בניין

הנדימן לתחזוקת בניין – איך יכול לעזור?

גרים בבניין מגורים משותף? יש המון בנייני מגורים בישראל והם דורשים תחזוקה שוטפת מעת לעת, חברת הניהול לפעמים אינה מספקת שירותים כמו תיקון דלת בניין או תיקון אינטרקום ופה אנחנו נכנסים לתמונה, חברת טופ הנדימן מציעה מגוון שירותים לבנייני מגורים במחירים נוחים

אז באיזה מקרים נצטרך הנדימן?

הנה מספר תקלות נפוצות שמזמינים הנדימן לבניין מגורים משותף

  • תקלות בדלת הבניין – דלת הבניין לא נפתחת, או שהיא תקולה, יכול להיות שמדובר בתקלה מכנית או חשמלית, בכל מקרה אנחנו מגיעים לבניין ונטפל בתקלה – עד 3 שעות.
  • תקלות באינטרקום – אינטרקום הוא מכשיר מצוין (כשהוא עובד) כאשר הוא עושה צרות יש צורך להזמין טכנאי אינטרקום, אלא במידה ומדובר בתקלה שאין חשמל לאינטרקום ואז יש צורך להזמין אותנו.
  • תקלה בקודנית – במידה והקודנית של הבניין לא עובדת אנחנו נגיע לתיקון התקלה.

האם חברת הניהול אמורה לספר חלק משירותי ההנדימן?

הכל תלוי בחוזה מול חברת הניהול/האחזקה שלכם, רוב הרוב מספקות את כלל השירותים, בעלי עסקים רבים שיש להם חברות ניהול מעסיקים הנדימן שמבצע את כל הדברים הללו, יחד עם זאת כדאי לזכור שהכל משתנה בהתאם להסכם שלכם מולם, ניתן גם במידה ולא רשום בהסכם להזמין הנדימן מטעם חברת הניהול (יכול להיות במחיר זול יותר) וזה יאפשר לכם להתנהל נכון יותר בבניין, בכל מקרה כדאי לפני שאתם מתקשרים להזמין הנדימן להתייעץ עם חברת הניהול של הבניין ולוודא שאכן לא מדובר בשירות שכלול אצלכם.

המאמר מוגש באדיבות אתר uptown אחזקת מבנים

תוכן עניינים

אזורי שירות

צרו איתנו קשר