איך מרכיבים מטבח פרקטי?

אנחנו הישראלים אוהבים את המטבח. באופן טבעי, משום שהמטבח הישראלי הוא למעשה קיבוץ גלויות מושלם, של מי שהגיעו מכל רחבי העולם למדינה הקטנה שלחופי הים התיכון, הרי שלכל אחד מאיתנו המסורת הקולינרית אותה הוא מביא מבית הוריו. יתרה מכך, החגים הישראלים והתחושה הבסיסית של כולנו, כי למשפחתיות יש ערך, הרי שבאופן טבעי, כמעט אין ישראלי שלא מבלה שעות ארוכות במטבח הפרטי שלו. בין אם בשביל לבשל בו במהלך השבוע ובין אם אתם עמלים על ארוחה חגיגית לשבת או לחג. כדי שתוכלו ליהנות מהמטבח שלכם באמת, הבאנו לכם כמה רעיונות מצויינים, כאלו שיהפכו את המטבח פרקטי ונוח לשימוש בכל המובנים. 

קודם כל, אתם חייבים להבין את הצרכים שלכם 

עיצוב פנים הוא מה שאנחנו מכנים אותו בשפה המקצועית: אומנות שימושית. כלומר, מדובר על סוג של אומנות כאמור, אשר צריכה לשמש אותנו בחיי היום, יום. הרכבה של מטבח פרקטי היא קודם כל הבנה של הצרכים שלכם והתרגום של אלו להקמה של מטבח מושלם מבחינתכם. איך עושים את זה? מתחילים קודם כל מלקחת דף ועט. לרשום באופן פשוט מה אתם עושים במטבח. משעות הבוקר המוקדמות ועד לשעות הערב. נסו לפרט לעצמכם את כל הפעולות השונות אותן אתם מקיימים לאורך היום. ככל שתהיו יותר מפורטים, כך יהיה לכם קל יותר לחשוב על הדברים הקטנים שיכולים לעזור לכם באופן משמעותי. למשל, אתם יכולים להחליט להתקין מגירות חדשות או מדפים במיקום אסטרטגי. אתם עלולים לגלות כי אתם מעדיפים להתקין מתלה לכלי מטבח חיוניים, כמו מחבת טיגון למשל או כפות גדולות לעבודה עם שמן רותח וכיוצא באלו. כמובן, אתם בהחלט מוזמנים להיעזר ברשתות החברתיות ובאפליקציות ייעודיות, אשר יכולות לעזור לכם להרחיב את האופקים ולגלות רעיונות חדשים אותם הייתם שמחים לראות מקבלים ביטוי במטבח שלכם. 

אל תשכחו לבחור באיש מקצוע עבור העבודה במטבח 

בסוף, אנחנו לא משפצים את המטבח בכל יום. לא רק זה אלא, אנחנו כולנו מבלים שעות רבות במטבח ,כלומר, אנחנו צריכים לשים לב ולבחור באיש מקצוע אשר יידע איך להתקין עבורינו את המטבח המושלם ללא כל דופי. אתם לא רוצים לגלות בדיעבד כי העבודה שנעשתה במטבח לא נעשתה על הצד הטוב ביותר. כאשר אתם בוחרים באדם המתאים לעבודה, אתם בוחרים במי שישלים את המשימה במהירות, מי שיהפוך את חווית השיפוץ הרבה יותר נעימה וידידותית. כולנו מכירים סיפורים על תהליכי שיפוץ לא מוצלחים. לכן, תמיד טוב לבחור באדם המתאים עבור תיקון המטבח שלכם. אל תתפשרו על כך. 

בשביל להשלים את התמונה, רכשו כלים חדשים 

כמו שאתם רוצים להיות בטוחים כי המרחק בין שולחן העבודה ומגירת התבלינים מאפשר לכם לבצע את העבודה שלכם בנוחות, כך, חשוב לבחור בכלי מטבח מצויינים אשר יעזרו לכם להגיע לתוצאות אליהן אתם מכוונים. בחירה של מחבת טיגון טובה, סיר מצויין וסכינים, זו בחירה שיכולה לשנות את כל חווית הבישול מהקצה אל הקצה. אם אתם אוהבים לבשל ובעיקר, אם אתם לא אוהבים לבשל כי פשוט לא נוח לכם לעבוד במטבח שלכם, דווקא הבחירה של הפריטים הקטנים הללו, יכולה לעשות את כל ההבדל. אתם תגלו לא רק שהעבודה עצמה מתקצרת באופן משמעותי, אלא, שאתם פשוט נהנים לעמול במטבח ולתת לבני המשפחה ליהנות משלל מאכלים נפלאים עשויים על ידכם. 

שנה חדשה היא הזדמנות לשינויים 

עכשיו, עם בואו של הסתיו, כשריח החגים עומד באוויר, זה הזמן שלכם להתחדש במטבח חדש ונוח לעבודה ובמגוון של כלי מטבח חדשים מאיכות מצויינת. 

תוכן עניינים

אזורי שירות

צרו איתנו קשר