כל מה שרציתם לדעת על עבודות עץ לבית

עבודות עץ לבית מסייעות לשדרג את המראה העיצובי של הבית ותורמות אקולוגית לייצוב הטמפרטורה בחלל הביתי. חיפוי קירות בהתאמה אישית מעניק חיבור לטבע מסלון הבית. במאמר זה נציג לכם את האפשרויות השונות לשימוש בתוספות עץ.

 

תחושה של גיוון וטבע

עבודות עץ לבית מאפשרות להוסיף גיוון ותחושה מסוימת של טבע לתוך בית של קירות בלוקים וגבס. עבור רבים עץ מוסיף מרכיב של אלגנטיות למרקם הביתי. עבודות העץ מאפשרות שילובים של סגנונות שונים: מודרני, כפרי, פרובאנס וכו'. בעת הזמנת עבודות עץ יש להחליט לגבי הסגנון וסוג העץ עמו יבוצעו העבודות. לכל עץ יש מראה ותכונות שונים.

חיפוי קירות

אחד השימושים הפופולאריים בעץ הוא חיפוי קירות מעץ המהווה פתרון לכל אלה המעוניינים להוסיף אלמנט עיצובי לשדרוג החלל בבית. כמו כן השימוש בעץ, אם הוא נעשה נכון, תורם גם מבחינה אקולוגית באמצעות תכונות הבידוד ששומרו תעל טמפרטורת החדר. חיפוי קיר מעץ כולל הכנת לוחות עץ בהתאמה אישית, לאחר מכן יבוצע סיתות של העץ, שיוף וצביעה. כאשר הלוחות יהיו מוכנים לשלב הבא תבוצע התקנה וההרכבה שתאפשר מראה אסתטי של עבודת החיפוי. חיפוי הקירות יכול להתאים לקיר הטלוויזיה, לקיר חיצוני, המוביל, למשל, לבריכה. כמו כן ניתן לבצע חיפוי קיר עץ לתקרה. אחד היתרונות של חיפוי עץ הוא התאמתו לרוב סוגי הקירות: גבס, בלוקים וכו'

 

סוגי העץ

עץ מלא, על סוגיו השונים (בוק, פיני, אלון וכו') נחשב לאיכותי ביותר וניתן לעשות בו שימוש במגוון דרכים ולמגוון צרכים. עץ זה יתאים לעבודות מחוץ לבית או בתוכו. בכדי שהעבודה תהיה איכותית ותשתלב, ללא מאמץ, בסביבה הביתית מומלץ להיעזר במקצוענים המתמחים נגרות בהתאמה אישית, כך ניתן יהיה להתאים את העץ לבית במקום להתאים את הבית לעץ. 

 

התאמה אישית 

בכדי להבטיח שתהיה התאמה מלאה של עבודת העץ מומלץ להזמין עבודות נגרות לבית ולא להסתמך על תוספות עץ גנריות המיוצרות בשיטת פס יצור. תוספות אלה ידרשו מכם להתאים את הבית לעץ במקום לשלב את העץ בהתאם לחזון העיצובי. כמו כן עבודות עץ מותאמות אישית כוללות בחירת עץ מתאים כאשר אחד הנפוצים הוא עץ האורן. בנוסף למראה האסתטי שלו, עץ האורן מתאים למזג האוויר הישראלי.

חזון, תקציב, ביצוע 

שילוב וחיפוי עץ הפכו בשנים האחרונות לפופולאריות. ההחלטה לשלב עץ מלכתחילה בעת עיצוב הבית או להוסיף אלמנט זה בעת שיפוץ מחייב חשיבה. תחילה יש לגבש חזון לכלל הבית, לאחר מכן יש לקבוע תקציב ולהתאים את החזון לתקציב. בסוף מגיע שלב הביצוע בו מומלץ מאוד להסתייע בנגרות בהתאמה אישית כדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר לבית. בניגוד למה שחושבים, עבודות נגרות לבית אינם פריבילגיה לעשירים בלבד והשימוש בה יפיק את התוצאה המקסימלית.

תוכן עניינים

אזורי שירות

צרו איתנו קשר