כיצד להשביח נכס נדלן בכמה שלבים

נכס נדלן הינו נכס המיועד להשקעה פיננסית, כלכלית, או עסקית. בישראל, קיימים עשרות סוגי נכסים שונים, כל נכס רוצה להשביח את המצב הקיים ולזכות בתשואה שנתית גבוהה. אם זאת, זה לא כל כך פשוט, תזדקקו לבצע שינויים בנכס במטרה לעלות את השווי הכולל. אז כיצד משביחים נכס נדלן ומקבלים את התשואה הטובה ביותר? הנה מספר שלבים שכדאי ומומלץ לבצע.

שלב מספר 1: שדרוג התאורה

דירה להשקעה או נכס נדלן צריך להיראות מיליון דולר, החל מהחלל, הקירות, וכמובן התאורה. דרך פשוטה להשביח את הנכס היא באמצעות תאורה איכותית, תאורה שתקל על מכירת הנכס בעתיד. יש לכם תאורה פשוטה? ישנה מאוד? 

שדרגו אותה לתאורה איכותית ותקבלו נכס נדלן עם תשואה גבוהה. בנוסף, ניתן לשדרג את התאורה לתאורה איכותית וחכמה ולעלות את שווי הנכס משמעותית. התאורה והאביזרים הנלווים הם חלק בלתי נפרד מהערכת השווי של נכס הנדלן הנוכחי. בחרו, חכם.

שלב מספר 2: צביעה מחודשת וטיפול בלקויות

הערכת שווי הנכס או הדירה הינו שירות שמבוצע על ידי שמאי בלבד, הוא החותמת הסופית שלכם. לפני קביעת תאריך הביקור של השמאי, כדאי ומומלץ להשאיר רושם טוב וראשוני, כזה שמנצח הכל. 

אם הדירה נראית במצב נוראי, כדאי ומומלץ לפנות לשיפוצניק לשם תיקוני שפכטל וצביעה חדשה. בנוסף, אם קיימים לקויות מסוימות, לקויות בניה חמורות, כדאי לטפל בהם לפני מועד הבדיקה. תיקונים וצביעה לנכס וטיפול בלקויות חמורות הם אלה שיכולות לעלות את שווי הערך משמעותית.

שלב מספר 3: שימוש בשירותיו של מעצב פנים

עיצוב פנים ברמה הגבוהה ביותר משפיעה על בדיקת השמאי להערכת שווי הנכס והדירה כולה. שימוש בשירותיו של מעצב פנים לשיפוץ ועיצוב הנכס מחדש יתרמו רבות לעלייתו בשוק הנדלן. לפני הפניה אל מעצב הפנים, כדאי ומומלץ להציג את מטרותיכם לפניו. כאשר המטרות גלויות, מעצב הפנים ידע בדיוק כיצד לשפץ ולעצב את הדירה למטרות השבחה וניפוח נכס הנדלן בשוק, בדר"כ המעצב ישתלב עם הנדימן מקצועי על מנת לייעל את העבודה.

ובשלב הסופי – הזמנת שמאי לקבלת הערכת השווי

לאחר שעשיתם את כל הפעולות להשבחת הנכס והדירה, הגיע הזמן להתכונן לשלב האחרון. השלב החשוב והקריטי ביותר לקבלת האסמכתא הסופית – הזמנת שמאי לקבלת הערכת השווי. בחרו שמאי מקצועי, מומחה, וכמה שיותר מודרני. השבחת הנכס וקבלת השווי הסופי תלויה אך ורק בו.

 

חברת צים בהרי נדלן מתמחים בהשבחת נכסים, התחדשות עירונית בנתניה, ופרויקטים בתחום. רוצים לעלות את סיכוי ההשבחה? לגרום לנכס להיות משמעותי יותר? התייעצו איתנו עוד היום.

תוכן עניינים

אזורי שירות

צרו איתנו קשר