החלפת מנעול לדלת כניסה

החלפת מנעול דלת כניסה קלה ממה שאתם עשויים לחשוב, אם יש לכם את הכלים והטכניקות הנכונות. ומצד שני, החלפת מנעול לדלת הכניסה היא משימה לא פשוטה, במיוחד אם אינכם יודעים מה לעשות. במאמר זה נספק לכם את המידע החיוני שיעזור לכם להחליף את מנעול דלת הכניסה.

אחד הדברים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בעת החלפת דלת כניסה הוא, כמה זה עולה. כדאי גם לשקול אם זה הגיוני לתקציב ולביטחון הבית שלכם. בממוצע, מחיר החלפת צילינדר ינוע בין 600 ₪ ל-750 ₪ ומעלה. אם תרצו להחליף את הצילינדר בעצמכם, מחיר צילינדר ינוע בין 200 ₪ ל-400 ₪ בממוצע. כך תוכלו לחסוך את עלות ההתקנה, שהיא נעה בין 250 ₪ ל-350 ₪ בממוצע. מה עוד צריך לדעת על החלפת מנעול בדלת כניסה? המשיכו לקרוא. 

האם צריך מנעולן להחלפת מנעול כניסה לבית? 

החלפת מנעול דלת הכניסה היא תהליך פשוט יחסית. זה לא בהכרח צריך להיעשות על ידי איש מקצוע. עם זאת, אם אינכם בטוחים ביכולתכם לעשות זאת בעצמכם, תמיד תוכלו לשכור את שירותיו של מנעולן מורשה. ומה אם מחליטים לעשות את זה בעצמנו? 

אם בכל זאת החלטתם לעשות זאת בעצמכם, מה שנקרא DIY, קודם כל פתחו את הדלת וחפשו ברגים שמחזיקים את המנעול במקומו. שנית, הסירו את הברגים הללו מהמנעול הישן. כעת תצטרכו להסיר את המנעול הישן מהמסגרת שלו, ולאחר מכן להתקין את המנעול החדש על המסגרת הנוכחית. כעת סגרו ופתחו את הדלת כדי לוודא שהיא פועלת כראוי

 האם אפשר גם להוסיף מנעול לדלת?

אכן כן, החלפת מנעול דלת כניסה יכולה להתבצע על ידי החלפת צילינדר במנעול הקיים בחדש לגמרי או על ידי הוספת מנעולים נוספים לדלת. הסיבה הנפוצה ביותר להחלפת מנעול דלת כניסה היא כאשר הוא נתקע או נשבר, אך ישנן גם סיבות אחרות כמו שינוי עיצוב הבית ושדרוג המנעולים הקיימים.

אם אתם מעוניינים להוסיף מנעול לדלת שלכם, קודם כדאי לערוך השוואת מחירים בין מנעולנים ולבדוק כמה כל מנעולן גובה על השירות. בימינו הדיגיטליים, קל לערוך את סוג מחקר השוק הזה, אז בואו נדבר גם על זה. 

למה כדאי לערוך השוואת מחירים לפני החלפת מנעול דלת?

חשוב להשוות מחירים לפני החלפת מנעול לדלת רב בריח ובכלל. כמו כן, כדאי להשוות מחירים עם חברות שונות וגם לקבל הערכה של העלות מראש. הסיבה שבגללה חשוב להשוות מחירים לפני החלפת מנעול לדלת היא, מכיוון שישנם גורמים רבים שיכולים להשפיע על מחיר ההחלפה. 

עלות העבודה, החומרים וההתקנה יכולים כולם להיות גורמים המשפיעים על העלות הסופית של מנעול חדש לדלת. זה כולל קבלת הערכות מחברות שונות, קבלת אומדן עלויות העבודה, וגם בדיקה אילו חומרים יידרשו לתהליך ההתקנה.

תוכן עניינים

אזורי שירות

צרו איתנו קשר