איך להוריד / להסיר קירות בבית

כמעט כל אחד עשוי למצוא את עצמו בסיטואציה הזו בה הוא מבקש לחלק מחדש את החלל הביתי שלו. זה יוכל להיות כאשר מרחיבים את המשפחה ויש צורך להוסיף חדר עבור הילדים וזה גם יכול להיות במצב ההפוך לאחר שהגוזלים עפים מן הקן ויש צורך בחלל גדול יותר לצרכי אירוח כמו סלון מטבח גדולים וכדומה.

הסרת קירות בבית זה דבר מורכב יחסית לא רק מבחינת הביצוע של העבודה בפועל. כי הסרת קירות היא משימה המחייבת דבר ראשון בדיקה מקצועית של איש מתחום ההנדסה, זאת על מנת לברר כי אכן ישנה אפשרות לבצע את הדבר מבחינה הנדסית. כלומר בדיקה אם אין תשתיות שעוברות בתוך הקירות אותם מבקשים להסיר, בדיקה האם המבנה לא ייפגע בעקבות הסרת הקיר ווידוא כי אין בקירות עמודי תמך או חגורות חיזוק של הבניין. 

אם מבצעים את הנסור בלי לבדוק מראש את כל הנתונים הללו, הסיפור עלול להסתיים באופן לגמרי לא בטוח ולעיתים אפילו באסונות של ממש. וכבר היו דברים מעולם.

 אז איך מסירים קירות בבית?

כדי להגיע לתוצאות מהירות, מדויקות, אסתטיות והכי חשוב בטוחות, הדבר הנכון ביותר הוא לפנות אל אנשי המקצוע שיש לנו היום בתחום הזה של ניסור בבטון. ברגע שאנחנו מוסרים את המלאכה לידיים מקצועיות אנחנו למעשה יכולים להיות בטוחים כי אכן המלאכה תיעשה בצורה הנכונה, לאחר בדיקה מקצועית של השטח ועם הבטחה כי אכן לא ייגרם כל נזק למבנה או לבית בעקבות ביצוע הניסור. 

איך מתבצעים שירותי הניסור?

אז איך למעשה מתבצעת העבודה וכיצד מבצעים את הניסור של קירות הבטון?

העבודה נעשית בעזרת מסור יהלום. כאשר אתם מזמינים צוות מקצועי המציע שירותי ניסור קירות בטון, הם יגיעו אליכם עם כל הציוד הנדרש שזה כולל את מסור היהלום בגודל הדרוש בהתאם לאופי העבודה הצפויה. הם יבחרו במסור ידני או אוטומטי בהתאם לאופי העבודה והצפי לביצוע שלו.

המסור באופן כללי חייב להיות מסור חזק מאוד שמונע על ידי מנוע רב עוצמה. הלהב של המסור מסתובב במהירות גבוהה מאוד כאשר זה מה שעושה את העבודה.

גולת הכותרת המסור הזה אלו הם שבבי היהלום המצפים את הלהב החד של המסור. היהלום למי אשינו יודע הוא החומר הכי חזק שיש לנו בטבע. היות וכך אפשר בעזרת מסור היהלום להגיע לתוצאות מעולות ומדויקות. כי היהלום הוא חזק יותר מהבטון מה שהופך את העבודה עם היהלום מול הבטון לכזה שנעשה במהירות רבה תוך ניסור מדויק ומושלם ממש.

כדי שאכן תתקבלנה התוצאות הללו, חובה לפנות אל חברה שיש לה את כל הציוד הנדרש, לצד מקצועיות וידע, מומחיות וניסיון בתחום כי זה מה שמקנה להם את היכולת להתמודד עם הבטון הקשיח והחזק.

תוכן עניינים

אזורי שירות

צרו איתנו קשר