איך להוביל פסנתר?

כשחושבים על הובלה, לרוב אנו חושבים על הובלה של תכולת דירה, אך לעיתים דווקא מדובר בהובלה מאוד מסוימת של פריט ספציפי כמו פסנתר. הובלת פסנתר היא לא הובלה רגילה. מדובר בפריט גדול, עדין שמיועד לנגינה ולעיתים ליופי בסלון. זהו גם פריט מאוד יקר. הובלה של פריט זה מחייבת משנה זהירות של המובילים לאורך כל הדרך כדי לשמור עליו. אז איך בעצם מובילים פסנתר בזהירות? מה צריכים המובילים לבצע במהלך ההובלה? על השאלות האלו נענה כעת.

היערכות להובלה של פסנתר

הובלה של פסנתר היא הובלה מורכבת מאוד ביחס לרהיטים אחרים והיא מחייבת היערכות נכונה עוד לפני שמתחילים להוריד את הפסנתר אל משאית ההובלה. על המובילים להבין תחילה באיזה פסנתר מדובר. אם זהו פסנתר כנף, ההובלה היא מסובכת אף יותר. על המובילים להגיע אליכם ולתכנן את דרך ההובלה. לאחר מכן, יש לעטוף את כל חלקי הפסנתר בשמיכות ולאחר מכן בניילון פצפצים. כל אלו יחד יהיו בולמי זעזועים בעת הורדת הפסנתר אל המשאית.

הורדת פסנתר על ידי מובילים

אם מדובר בדירה בקומות נמוכות, ניתן להוריד את הפסנתר בעזרת מספר מובילים, כאשר מספר המובילים המומלץ הוא 3-4. המובילים יניחו חגורות מיוחדות על הפסנתר שתפקידן לתת למובילים את האפשרות לאחיזה חזקה ויציבה שלו בזמן ההורדה. הובלה למטה מחייבת את המובילים להוריד את הפסנתר במצב מאוזן ולא בשכיבה, שיכולה לפגוע בו. זה מורכב, אך מוביל עם ניסיון, ידע איך לבצע זאת בצורה נכונה.

הובלת פסנתר באמצעות מנוף

כאשר מדובר בפסנתר כנף או פסנתר גדול מאוד שאינם עוברים דרך דלתות הבית או שקיימת בעיה להעביר אותם דרך המדרגות, בדרך כלל תמליץ חברת הובלות מומלצת להיעזר בשירותי מנוף. את הפסנתר יעמיסו המובילים דרך מרפסת או חלון גדול ישירות אל המנוף והוא ירד בזהירות אל המשאית. הורדת הפסנתר באמצעות המנוף היא לעיתים בטוחה יותר ומומלצת במקרה זה.

מה מתרחש בתוך משאית ההובלה כאשר מובילים פסנתר?

על המובילים לבצע עבודת קשירה של הפסנתר בתוך המשאית על מנת ליצור לו יציבות במהלך הנסיעה. על המובילים למנוע נפילה שלו או תזוזות שעלולים להרוס אותו. בצורה כזו יוכל המוביל לנסוע בבטחה אל היעד, כאשר הפסנתר מוגן לאורך כל הדרך.

הורדת הפסנתר והעברתו לבית החדש

כאשר המובילים יגיעו אל הבית או הדירה החדשה, יהיה עליהם לפעול באותה הזהירות שבה ארזו והורידו את הפסנתר מהדירה הקודמת. גם אם מדובר בהעברה של הפסנתר על ידי מנוף או באופן ידני, יהיה עליהם לשים לב שכל שלב מתבצע בזהירות ועם המון מחשבה כדי לא לשמור על הפסנתר.

המאמר באדיבות חברת הובלות מאה

תוכן עניינים

אזורי שירות

צרו איתנו קשר